Ebola epäilty Helsinkiin tulleessa lentokoneessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";30341527]Ja seuraavassa otsikossa lukee, että aiheeton epäily. Turha uutinen ja typerää hysterian lietsontaa.[/QUOTE]

Mutta jonkun aivottoman idiootin täytyi linkittää se ebola-epäily tällekin palstalle. Se on sitä, kun ne eduskuntavaalit ovat ensi keväänä ja tämä vaalityö on kovaa puuhaa. Ap:n on revittävä tietynsuuntaisia otsikoita joka päivä, jotta persefinnien kannatus lähtisi nousuun.

[QUOTE="niin";30341527]Ja seuraavassa otsikossa lukee, että aiheeton epäily. Turha uutinen ja typerää hysterian lietsontaa.[/QUOTE]

Itse en näe tuota kyllä turhana hysterian lietsontana. Yleensäkin lentokoneessa taudit tarttuvat helposti, joten jokaisen lentomatkustajan kannattaa olla asiasta tietoinen ja ehkä olla vaarallisten tautien jyllätessä ekstravarovaisia ja huolehtia tavanomaista paremmin hygieniasta.

Hesarissa oli tänään hyvä otsikko: Hysteria leviää nopeammin kuin ebola.

Hysteria alkaa muistuttaa jo possunuhan aikaista paniikkia. Muistan kun täällä palstallakin joku itki kuinka pelkää kuolevansa sikalenssuun. Vieläköhän se mahtaa pelottaa. Ei varmaan. Nyt voi pelätä jo jotain muuta. Ja sitten kun tämä on ohi niin löytyy varmasti jotain uutta pelättävää.

Ebola on hiukan eri luokan tappaja kuin possunuha.

Hah! Juuri täsmälleen se vastaus jota odotinkin. Pointti on se, että miksi ylipäätään tarvitsee pelätä. Mitä helvattia te pelkäätte? Kuolemaa? Miksi? Me jokainen kuollaan jonain päivänä ihan varmasti. Mä olen valmis ihan milloin vaan. Pelko estää elämästä tätä päivää sillä ilolla miten se kannattaisi elää, vielä kun täällä ollaan.

Mitäs niitä yleisimpiä kuolinsyitä nyt taas olikaan. Sydän- ja verisuonitaudit on ainakin tosi paha. Työikäisillä alkoholiperäiset sairaudet on ihan katastrofaalinen tappaja. Syöpäkin vie useamman tuhat hautaan Suomessakin vuosittain. Entäs liikenne? Kotiväkivalta? Tunnen paniikin nousevan, onko joku näistä MINUNKIN kohtaloni.

Yhteistyössä