Ebay tuotteiden maksaminen Paypal -tililtä!! APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiedoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sitä korttii voi vinguttaa liikaa, jos ei ole rahaa tilillä. :D
Sen takia en luottokorttii sinne kirjoille pistä. :)

no en minä ainakaan koko tiliä halua tyhjentää ebay-ostoksiin. :D joten itselleni on turvallisempi tuo kun tietää tarkan budjetin mitä voi tuhlata ja siirtää sen sitten paypaliin. tietysti niillä joilla ei tuota ongelmaa ole niin on ihan sama miten maksaa :)

[QUOTE="essi";25722007]no en minä ainakaan koko tiliä halua tyhjentää ebay-ostoksiin. :D joten itselleni on turvallisempi tuo kun tietää tarkan budjetin mitä voi tuhlata ja siirtää sen sitten paypaliin. tietysti niillä joilla ei tuota ongelmaa ole niin on ihan sama miten maksaa :)[/QUOTE]

Mulla kun ei ole varaa ostella paljolla nii siks on helppoo. :D
Harvoin tulee ostettuu ebayst mtn, ku ne mitä tahdon nii maksaa ihan liikaa. ;P Mut joo, jos ei laisinkaan pysty kontrolloimaan shoppailuaan niin sit kandee tehrä noin. :)

Voisko joku auttaa muakin?? Mulla on tuo ihan sama ongelma kuin aloittajalla. Paypalilla on rahaa kyllä riittävästi mutta silti tulee nuo samat sivut ja tekstit enkä pääse ostostani maksamaan. Mitä ihmettä mun pitää tehä?

Korttia en käytä koskaan. Korttien tietoja maailmalla varastetaan miljoonittain. "Kukkaro" tarkoittaa että rahaa on etukäteen siirretty PayPalin Helsingissä olevalle tilille. "Top up" tulee jos tilillä ei ole riittävästi. Kukkaroon siirto kestää puolikin viikkoa

Tuotesivulta laskettu hinta+postitus ei koskaan riitä, muutama prosentti menee johonkin valuuttamuunnoskuluihin

Yhteistyössä