eBay, onko moni ostanut sieltä?

• Viestiketjun aloittaja shoppailija
  • Ensimmäinen viesti
Shoppailu-hullu
Alkuperäinen kirjoittaja shoppailija:
Menin sinne sivuille ja tajusin että sinne saa suomen kielen.. minä ostohullu pääsen vauhtiin kun tuo englanti ei oikein taivu!!
Siis täh, miten sinne suomen kielen saa? Mä olen ostanut jo reilun vuoden melkeinpä kaikki muksujen vaatteet sieltä ja tykkään shoppailla siellä. Asioin kyllä ihan englannin kielellä, välillä nauran jälkeenpäin itsekin omille viesteilleni, mutta hyvin olen toimeen tullut :) Niin ja ihan ymmärretyksi olen tullut, jos olen jotain myyjiltä kysellyt ennen ostamista tai "huutamista".

Edelliselle;
Kysytkö aina postareista myyjältä etukäteen? Mitä ne on noin yleensä olleet? Millä maksutavalla olet maksellut, PayPal vaiko joku muu?

Ja ap, kerro ihmeessä tuo miten sen suomen sinne saa!

Shoppailu-hullu
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttu08:
Edelliselle;
Kysytkö aina postareista myyjältä etukäteen? Mitä ne on noin yleensä olleet? Millä maksutavalla olet maksellut, PayPal vaiko joku muu?

Jos myyjä ei kerro etukäteen postittavansa Suomeen, mä kysyn voisiko postittaa ja samalla kysyn postimaksun määrän. Siis näitä on aika paljon, jotka mielellään kyllä postittavat Suomeen, mutta siitä ei ole mainintaa kohteen kuvauksessa. Postimaksujen määrät kyllä vaihtelevat aika lailla. Jotkut myyjät ottavat "ylimääräisillä" postareilla voittoa... Onneksi siellä on myös niitä mukavia myyjiä, jotka eivät postareilla vedä välistä. Esim. Englannista tulee vauvan asu (housut ja pusero) n. 2-3 punnalla, joskus ottavat jopa vähemmän. On myös niitä myyjiä, jotka haluavat pikku paketeista jopa 7-10 puntaa (yleensä nämä ovat niitä kirjattuja lähetyksiä). Paypal on ehdottomasti ollut helpoin ja paras tapa maksaa. Just tänään tuli ihania vaatteita 2v. tytölle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Shoppailu-hullu :
Edelliselle;

Jos myyjä ei kerro etukäteen postittavansa Suomeen, mä kysyn voisiko postittaa ja samalla kysyn postimaksun määrän. Siis näitä on aika paljon, jotka mielellään kyllä postittavat Suomeen, mutta siitä ei ole mainintaa kohteen kuvauksessa. Postimaksujen määrät kyllä vaihtelevat aika lailla. Jotkut myyjät ottavat "ylimääräisillä" postareilla voittoa... Onneksi siellä on myös niitä mukavia myyjiä, jotka eivät postareilla vedä välistä. Esim. Englannista tulee vauvan asu (housut ja pusero) n. 2-3 punnalla, joskus ottavat jopa vähemmän. On myös niitä myyjiä, jotka haluavat pikku paketeista jopa 7-10 puntaa (yleensä nämä ovat niitä kirjattuja lähetyksiä). Paypal on ehdottomasti ollut helpoin ja paras tapa maksaa. Just tänään tuli ihania vaatteita 2v. tytölle :)
Kiits!
Ja tullit tulee yli 38 euron arvoisiin, JOS jää tullissa "kiinni". Korjatkaa, jos muistin summan väärin :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppailu-hullu :
Edelliselle;

Kiits!
Ja tullit tulee yli 38 euron arvoisiin, JOS jää tullissa "kiinni". Korjatkaa, jos muistin summan väärin :whistle:
Eikö tuo tulli ole EU:n ulkopuolisista maista vai onko EU:n sisälläkin

Yhteistyössä