eBay ja Louis Vuitton. Olen nyt niin vihaine.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se kun sä kuvittelet olevasi suurin sijoittaja kun ostat erilaista roinaa. :D Oikea sijoittaja on jotakin aivan muuta kuin sä. Olet kyllä huvittava reppana.
Sä et edes tiedä mihin kaiken sijoitan. Ehkä tässä on sinä joka luule että mä luulen itsestään että suuri sijoittaja olen. Mutta voin sanoa että mielummin ostan Lv laukun mitä rakastan. Pidän sen ja kun kyllästyn myyn tuplana kun että sijoitan vaikka Nokia osakeihin ja menetän ehkä jopa rahoja ja kun ko sijoitus ei minua kiinnosta edes yhtäkään, siksi kun teen leipä itselle toisella tavalla.

No rumia nuokin ovat. En huolisi tuollaisia. No ehkä jos ilmaiseksi saisin, niin voisin sitten myydä ne kovaan hintaan jollekin tollolle.
Kerrotko miksi ihminen on tollo joka tykkää keräilystä tai halua juuri sen laukun? Mä aina ajatellut että tollot ovat jotain muuta... Ehkä sellaiset ihmiset jotka juovat kaikki päivät ja elävät yhteiskunnan rahoilla, kenestä ei ole mitään hyötyä. Tai ehkä ne eivät ole tolloja mutta järjestivät itselleen säälittävän tilannen. Mun lapset sitten kans tolloja kun keräilevät muumeja ja Aku ankkat.

Kerrotko miksi ihminen on tollo joka tykkää keräilystä tai halua juuri sen laukun? Mä aina ajatellut että tollot ovat jotain muuta... Ehkä sellaiset ihmiset jotka juovat kaikki päivät ja elävät yhteiskunnan rahoilla, kenestä ei ole mitään hyötyä. Tai ehkä ne eivät ole tolloja mutta järjestivät itselleen säälittävän tilannen. Mun lapset sitten kans tolloja kun keräilevät muumeja ja Aku ankkat.

Tollo on myöskin sellainen joka kuvittelee, että kaikki tukien varassa elävät ovat itse aiheuttaneet tilanteensa.

Hyvä että sait sen tyypin kiinni ja toivottavasti myös rahasi palautuvat sulle nopesti! :)

Tohon laukun ulkonäköön pakko sen verran sanoa että just toi yleisin ruskea logolaukku on minunkin mielestä ihan auttamattoman ruma,mutta en kuitenkaan tolloksi nimittelis ihmistä joka näitä laukkuja keräilee,kukin keräilee mitä tahtoo,jos tahtoo,eikö niin?

Tollo on myöskin sellainen joka kuvittelee, että kaikki tukien varassa elävät ovat itse aiheuttaneet tilanteensa.
En mä niin ajattelee. Koska tapahtua voi mitä vaan elämässä, sairaus, konkurssi, työpaikka on mennyt etc.... Puhuin ihmisistä jotka itse aiheuttavat sen ja tunnen näitä. Tunnen myös sellaisia jotka valehtelemalla pääsivät eläkelle. Se minua pistää vihaiseksi kun olen kasvatettu niin että jokainen tienaa leipänsä itse ja en halua että minun verot menevät väärään paikkaan kun teen itse paljon töitä, olen jatkuvasti väsynyt, hikinen ja stressiäkin on paljon kun tarkoitus aina kaikki hoida kunnolla. Mutta itkeä en vitsi siksi kun rakastan kuitenkin omat työt.

Hyvä että sait sen tyypin kiinni ja toivottavasti myös rahasi palautuvat sulle nopesti! :)

Tohon laukun ulkonäköön pakko sen verran sanoa että just toi yleisin ruskea logolaukku on minunkin mielestä ihan auttamattoman ruma,mutta en kuitenkaan tolloksi nimittelis ihmistä joka näitä laukkuja keräilee,kukin keräilee mitä tahtoo,jos tahtoo,eikö niin?
Juu onneksi ja toivottavasti saan rahoja.

Kyllä ei kaikki tykkää kaikista mutta jokainen keräile tai sijoittaa mihin halua! Näitä laukkuja ei ole tehty kuin 250kpl per kaupunki ja valkoinen vain 1 per joku tietty kauppa. Tämä on mukava harrastus tykkää joku tai ei.