EASY DIET onko kokemuksia??? Mä alotin ti ja ihan ok menee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt lähtee kilot!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt lähtee kilot!

Vieras
Onko täällä muita tolla dieetillä olleita???

miten on menny??

mulla lähtömitat 167cm ja 87,5kg

nyt vaaka näytti aamulla 85,5kg

ihan mukava alku ainakin, jos tästä sen varsinaisen painonpudotuksen pitäs lähtee, kun on ns. induktiovaihe menny 1-3 ensmäsen pvä aikana...

ois kiva kuulla jos täällä muita, ja mielellää kera alkumittojen kun se antaa hiukan osviittaa kumminkin...

kyllä sillä tuloksia saa. itte en ollu kauaa kun halusin vaan nesteet pois. ja kyl ne lähtikin.
mun mielestä ne oli ihan hyvän makusiakin,varskinkin pidin siittä kalakeitosta. aattelin ottaa uuden startin tuossa jossainvaiheessa. mulla lähti 2vkon aikana jotain 3-4kg josta varmaan rasvaa oli 1kg ja loput sitä nestettä. senjälkeen jatkoin vhh ruokavaliolla ja oon yhteensä pienentyny 5kg. oon normaalipainoinen,isommilla lähtee enempi. samoten mä treenasin kovaa kokoajan. vaikkei kiloissa paljoa näy ni senteissä senkin eestä.

työkaveri diettaa tolla ja mitä se sanoi, et on lähteny 2vkon aikana 5kg? ei silläkä paljoa turhaa massaa ole. ja tosiaan kilo viikossa voi lähtee rasvaa,loput on aikalailla nestettä.

Siis mulla oli noita mutta nehän oli ihan järkyttävän makusia! Mä harvoin yökkään mutta tuollon tuli yökki suuhun...ja mä en tajua miten siitä saa ne kokkareet pois?? ihan klimppistä oli vaikka yritin soseuttajallakin vetää läpi. *puistatus*

makuasioista ei kai voi kiistellä... vaikka totta on että ei kai noista mitkään siis mitään HYVIÄ ole mutta olosuhteisiin nähden ok, itse voin sanoa pitäväni (siis tässä tilanteessa) kalakeitosta ja siitä tomaatti-basilika-paprikakeitosta. tex-mex ja kana menettelee. sienikeittoa ja parsakeittoa en oo uskaltanu maistaa... :). smoothiesta on aikas hyvää se suklaa-vadelma, mansikka vähän tökkii...

kai alussa poistuu nestettä, vai miten menee

ite en oo aiemmin näillä dieeteillä koittanu, mut nyt ti aamulla alotin pussit ja tänään aamulla oli -3kg...HUI! eli 1kg per päivä

no mulla on kyllä varaa mistä lähteä... 167cm ja 87,7kg oli lähdössä

Yhteistyössä