E-pilleritkö tän aiheuttaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Monsteri"
  • Ensimmäinen viesti
"Monsteri"
Suutun/hermostun välillä tosi pienestä, samoin saatan loukkaantua/alkaa itkemään. Räjäheltelen siis ihan tosi typeristäkin asioista. Välillä menee niin hermo et tekis mieli heittää jotain seinään.

Nyt oon alkanu epäileen, et mun pillerit (cerazette) tän aiheuttaa. Mielestäni en tälläne ollu ku tossa yhdes välis en niitä syöny.

Kokemuksia muilla? Auttaisko pillerimerkin vaihto, vai tekeekö kaikki sit saman?
 
"jjjj"
No kyllä on kokemusta! En enää ikinä syö e-pillereitä, tulin ihan hulluksi niistä. Suutuin aivan käsittämättömän pienistä asioista, itkin ja huusin yöt päivät. Ei auttanut merkin vaihtokaan. :/
 
"vieras"
Mulla johtui juurikin niistä! Ja monta kuukautta meni samaan tahtiin, ei ollut mikään alkuhankaluus, itse en edes tajunnut mistä johtui, lopetin pillerit päänsärkyjen vuoksi ja tajusin hyvinkin äkkiä että minkälainen hormoonihirviö olin ollut. En tippaakaan oma itseni.

Toistaiseksi mennään kondomilla, en uskalla ainakaan hetkeen mitään pillereitä kokeilla.
 
"Vieras"
Pari viikkoa olin masentunut, sitten helpotti ja enää en luovu pillereistä ennen vaihdevuosia. Ehykäisyä en tarvitse, käytän niitä ettei tule kuukautisia. Mutta kaikille ei hormonit sovi.
 
Mä oon tollanen ihan luonnostaan. Pillereitä en tosin koskaan enää tule syömään koska aiheuttivat kaikkea muuta inhottavaa.

Mitä ole tuttavapiirin kanssa vertaillut niin tuon sorttista ongelmaa voi pillereistä tulla. Kannattaa kysellä lääkäriltä voisiko jokin toinen merkki sopia paremmin.
 

Yhteistyössä