e-pillerit, vuoto alkoi kesken listan, mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkiä apua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äkkiä apua!!

Vieras
Siis Yasmineja syön, nyt jätin taukoviikon väliin ekaa kertaa eli söin 2 listaa peräkkäin. Tänään kumminkin alkoi vuoto vaikka listaa vielä 9 pilleriä jäljellä :O Mitäs nyt?? Jatkanko tuon listan loppuun vuodosta huolimatta vai mitä??

jos oot ylimääräsiä ottanu niin voit tietty milloin vaan lopettaa, eli ei oo pakko syyä loppuun asti liuskaa, mutta jos haluat niin saat ottaa loppuliuskan ja pidät väliviikon tauon ja alotat uuden liuskan.
Eli ei paniikkia iha normaalia tuo että noin alkaa vuotaa.

Mulle kävi samoin, eli välivuotoa tuli liuskan loppuvaiheessa, söin kuitenkin pillerit loppuun ja nyt taukoviikolla vuotaa taas. Olo on todella huono. Kai tämäkin ihan normaalia on?

[QUOTE="vieras";27785843]Mulle kävi samoin, eli välivuotoa tuli liuskan loppuvaiheessa, söin kuitenkin pillerit loppuun ja nyt taukoviikolla vuotaa taas. Olo on todella huono. Kai tämäkin ihan normaalia on?[/QUOTE]Osaisko joku auttaa ja vastata tähän?

Syö loput pillerit normaalisti. Tauko silloin kun kuuluu.
Ja taas jatkat normaalisti.
Pillerit ei nyt jaksanut pitää vuotoa 2kk sisällä.
Seuraavalla kerralla voi jo onnistua.
Itselläni kävi näin kerran. On kuulemma normaalia.

Älä lopeta pillereitä jatka normaslisti syömistä menkoista huolimatta.

Mä söisin liuskan loppuun ja pitäisin sitten tauon. Ehkä sulle ei sovi monen liuskan peräkkäin syöminen, mä syön aina 3 kk putkeen eikä välivuotoja ole ollut. Juuri noi Yasminit käytössä.