E-pillerit ja kuukautisten poisjäänti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huputihei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huputihei

Vieras
Olen syönyt 7 liuskaa pillereitä ja nyt viimeisimmän tauon aikana(5.päivä) ei ole vieläkään kuukautiset alkaneet. Syön Yasminelle-merkkisiä, onko muilla kokemuksia kuukautisten poisjäännistä?
En usko olevani raskaana(vaikkei mikään olekaan 100% varmaa), sillä olen ottanut pillerit ajallaan.

ihmetteli ,vaik söi e-pillerit ajallaan,miksi menkkoja ei kuulu.meni lääkäriin,oli 5llä kuukaudella odottamassa!ja eka oli.lapsi syntyi ja on täysin terve ,vaikka kaveria pelotti jos sikiö vaurioitunu

Onpas ollut hurja juttu. En minä epäilekään, että vaurioita olisi, th sanoi kerran kun kysyin, ettei kannata edes sellaista ajatella. Viime tauolla tulivat kk:t oikein, nyt vaan ei ole kuulunut.

Aina sen tablettitauon aikana ei tule tyhjennysvuotoa(=kuukautisia). Jos pillereitä on käytetty annettujen ohjeiden mukaan, raskaus ei ole todennäköinen. Jos pillereitä ei ole käytetty ohjeiden mukaan ennen tyhjennysvuodon ensimmäistä poisjääntiä tai jos kaksi tyhjennysvuotoa on jäänyt tulematta, pillereiden käyttöä ei saa jatkaa ennen kuin raskauden mahdollisuus on poissuljettu.

Tuo on se virallinen selostus kuukautisten poisjäämisestä yhdistelmäpillereiden käyttäjillä. Eli jos yksi tyhjennysvuoto jää välistä, se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään, mutta jos seuraavakaan ei tule, pitää tehdä raskaustesti.

HUH,Luojan kiitos en oo ainoa. Itekki oon syöny 3 liuskaa nyt Yasminelleja,eikä menkat oo vieläkään alkanut
vaikka olisi pitänyt 6.pv sitten alkaa. Raskaana en vaan voi olla,pillerit otettu
aina ajallaan . Huomenna alotan uuen liuskan ja jospa ne ens kuussa tulis :)

Ite käytän myös yasminelleja, aina on tullut vuoto ajallaan ja pilleritkin on otettu aina samaan aikaan.
Silti oon heikkona pelkäämään, että pillerit pettää. :s
2 viikkoa vielä joudun odottamaan vuotoa.

Yhteistyössä