e-pillerit ja hiiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siru

Vieras
Minulla on tullut ilman e-pillereitäkin hiivaa, yleisemmin antibioottikuurin yhteydessä. Silloin hiivan oireet ovat olleet tyypilliset, paksua valkovuotoa, kutinaa jne. Ekan kerran kun aloin syömään yasmin e-pillereitä, niin jossain vaiheessa, ehkä puolen vuoden kuluttua aloituksesta alkoivat kummalliset oireet. Jonkunnäköisiä haavaumia alapäähän, jotka eivät bepanthenilla parantuneet, lääkäri epäili herpestä ja söin siihen kuurin, ei auttanut. lopulta katsottiin kondyloomaa tulehduksia tai sp tulehduksia. löytyi vain ++hiiva. Olin ihmeissäni, koska minulla ei ollut kutinaa eikä paksua valkovuotoa. Haavat kirvelivät, joka sai välillä kuumotuksen tunnetta alapäässä ja joskus virtsatessa kirveli. Söin suun kautta diflucanin ja sain myös fucidin voidetta haavaumiin. homma hoitui sillä. lopetin myös pillereiden käytön, kun minusta ne kuivattivat liikaa. En muista onko minulla ollut sen jälkeen hiivatulehdusta, ei ainakaan tuollaista. Nyt aloitin kesällä taas pillereiden käytön, samoja pillereitä. Nyt tuntuu, että en ainakaan ole kuiva ollut kun olen uudessa suhteessa. Mutta, nyt nämä samaiset oudot haavaumat ja kirvely on palanneet. epäilen vahvasti että minulla on tullut hiiva. Sukupuolitauti testeissä olen käynyt, klamydia oli positiivinen, mutta se on tultu hoidettua. Söin pari viikkoa sitten antibioottikuurin ja olin kuurin aikana yhdynnässä kumin kanssa, joka tuntui vain ärsyttävän tilannetta. Valkovuoto ei edelleenkään ole paksua, eikä kutinaa ole. Ihmettelenkin, että miksi hiivani on aina tällainen e-pillereiden kanssa? Ostin canestenia ja toivottavasti helppaa...

Yhteistyössä