e-pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselevä

Vieras
Pitkän ajan jälkeen on tarkoitus aloittaa pillereiden syöminen. Nyt on ehdolla Femoden. Onko kenelläkään hyviä tai huonoja kokemuksia kyseisestä merkistä. Mulla on jo kauhukuvat mitä oireita alkaa sadella.

Mie olen käyttäny Femodenia aikasemmin 4v, sitte jätettiin pois vauvakuumeen takia. Synnytyksen jälkeen alotin samat pilsut uudestaan ja kerkesin syödä reilut 2v ennen uutta vauvakuumetta. Mitään isompia sivuvaikutuksia en huomannu, alussa oli vähä tiputtelua mut sekin meni parissa kuukaudessa ohi. Menkat kesti n. 3 pvää, niukat eikä kipuja. Siis ihan positiivisia kokemuksia ko. pillereistä ainaski mulla!

mulle ei sopinu femoden, kuten ei oikeen mikään muukaan. ainoa merkki mitä oon pystyny synnytyksen jälkeen käyttämään on yasmin. se pitäs olla hirmu matalahormoninen ja sopia monille. mulle se nyt sattumalta onneksi sopii, taidan kyl olla normaalia äkkipikasempi...muuten ok. en välittäs syödä ollenkaan mitään hormonaalista ehkäsyä, mut kun ehkäsyn pitäs nyt kuitenkin olla mahdollisimman varma, niin ei oikeen ole vaihtoehtoja. kierukkaa en muista syistä pysty käyttää. et vähät on vaihtoehdot.

Mä käytin Femodeneja parisen vuotta ja puolen vuoden jälkeen aloituksesta seksihalut katosivat aivan kokonaan. Söin niitä kuitenkin pääasiallisesti kivuliaiden kuukautisten takia, eikä parisuhteiluakaan sinä aikana oikeastaan kovin paljon ollut, eli ei haitannut haluttomuuskaan niin paljon. En ole tosin mitään muuta merkkiä käyttänyt, en tiedä johtuiko merkistä vai ylipäätään e-pillereiden sopimattomuudesta. Halut palasivat takaisin vasta monta kuukautta lääkkeiden lopettamisen jälkeen. :o

Yhteistyössä