E-pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla määrätty Diane Novat ja kela korvauksen jälkeen jää noin 10 euroa maksettavaksi 3 kk satsista.Vaihtoivat apteekissa tosin halvempaan eli Cypretyliin joista maksan 3 kuukauden annoksesta reilun 5 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Mulla määrätty Diane Novat ja kela korvauksen jälkeen jää noin 10 euroa maksettavaksi 3 kk satsista.Vaihtoivat apteekissa tosin halvempaan eli Cypretyliin joista maksan 3 kuukauden annoksesta reilun 5 euroa.

Pystyykö pillereihin saamaan Kela korvauksen?Millä perusteella sellaisen saa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:

Mulle lääkäri määräsi ne akneen.Silloin kuulemma saa kelan korvaukset.Ei mulla kyllä iho-ongelmia ole koskaan ollut mutta kun noi on toisaalta myös sellaiset pillerit joita voin huoletta syödä monta laattaa putkeen ihan muista syistä ja lääkärin määrääminä.Silloin ei vaan saa noita kelan korvauksia.Mutta kun ne on määrätty akneen (eli sairauden hoitoon eikä ehkäisyyn) niin kela korvaa silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:

Mulle lääkäri määräsi ne akneen.Silloin kuulemma saa kelan korvaukset.Ei mulla kyllä iho-ongelmia ole koskaan ollut mutta kun noi on toisaalta myös sellaiset pillerit joita voin huoletta syödä monta laattaa putkeen ihan muista syistä ja lääkärin määrääminä.Silloin ei vaan saa noita kelan korvauksia.Mutta kun ne on määrätty akneen (eli sairauden hoitoon eikä ehkäisyyn) niin kela korvaa silloin.

Oukei.

mulla diana novat ja maksaa 3kk 20? kelojen jälkeen. iso ero.

minipillereitä käytetään "putkeen" eli ilman taukoviikkoa mitä yhdistelmäpillereitten kans tehdään. Minipillerit sisältää vain keltarauhashormonia, yhdistelmäpillerit proestrogenia ja keltrauhashormonia. Monille ei minipillerit sovi kun ne ei samalla tapaa tasaa kuukautiskiertoa eikä niitten avulla voi siirtää menkkoja. Mut minipillereitä voi käyttää imettäessä toisin kuin yhdistelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja tietoisku:
minipillereitä käytetään "putkeen" eli ilman taukoviikkoa mitä yhdistelmäpillereitten kans tehdään. Minipillerit sisältää vain keltarauhashormonia, yhdistelmäpillerit proestrogenia ja keltrauhashormonia. Monille ei minipillerit sovi kun ne ei samalla tapaa tasaa kuukautiskiertoa eikä niitten avulla voi siirtää menkkoja. Mut minipillereitä voi käyttää imettäessä toisin kuin yhdistelmä.

Ja toisilta minipillerit vie menkat.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:

mulla diana novat ja maksaa 3kk 20? kelojen jälkeen. iso ero.

vaihdata Cypretyliin
:D mullaki kelojen jälkeen olikohan aika tarkalleen 5,62e

Minäki sain diane novat aknen hoitoon kun toisesta merkistä tuli muutama iso patti ihon alle kasvoihin ja halusin sen takia vaihtaa. Kela korvaus oli kyllä hyvä ja apteekissa kun vaihdettiin cypretyliin niin halpeni edelleen. Nyt olen ollut ilman pillereitä puol vuotta ja seksi on alkanut taas maistua. Pillereiden aikaan ei seksi olis voinut vähemmän kiinnostaa.

Yhteistyössä