e-pillereistä asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aloitin yasmin pillerit ja nyt olis ensimmäinen liuska takana ja tauko meneillään..kertokaapa te jotkat syötte että kuin nopeaa menkat alkaa...? olen aikasemminkin syönyt mutta en muista yhtään monentena päivänä suunilleen vuoto alkaa...

juu eli saan vielä ootella..otin viimesen su:na ja ei tunnu että alkais..rupesi vaan pelottaan että olisinko raskaana.. :) vauva vasta alle 3kk mut eiköhän ne tuu sieltä.

Itse ole syönyt Yasminia vuoden vaihteesta asti ja on kyllä pettymys, vaihdan seuraavalla tarkastuskäynnillä toisiin. Saattaa olla käyttäjästä kiinni mutta itselläni ei onnistu menkkojen siirtäminen kyseisillä pillereillä vaan menkat tulee niin kuin ennenkin napeista huolimatta. Muuten kun pitää taukoa niin yleensä se on se neljäs päivä jolloin alkaa..

juu ei kuulosta hyvältä jos menkat vaan tulee vaikka yrittää siirtää..itekki oottelen ihan mielenkiinolla miten nämä toimii. ennen raskauksia olen syöny diane novaa ja ne ei enää synnytyksen jälkeen passanutkaan vaan vuotoja tuli miten sattuu vaikka pillereitä söi. Jopsa nämä veis ylimääräset vuodot ja kivut pois.

Minulla yasminellet ja kävi nyt noin, että menkat vain tuli vaikka siirsin :( Olin niiiiin pettynyt, kun miehen kanssa oli just menkkojen aikaa matka ulkomaille ja siksi siirsin. Luotin liikaa, että onnistuu hyvin, kun joskus kauan aikaa sitten onnistu. En kyllä muista mitä merkkiä silloin olen syönyt. Nyt sitten ens viikolla loppuu nuo napit ja nyt jo alkanut taas tihuttamaan :/ Ottaa kyllä päähän!

Joo itsekkin säikähdin kun vuoti vaikka oli siirtänyt, sitten kun luki netistä että mikä on, niin kaupattiin keskenmenoa. Siitäkös sitten säikäht!! Gyne sanoi että ei tarvitse pelätä että kyseessä on melko varmasti ihan normaali tyhjennys, mutta pillerit ovat ns. liian heikkoja, että tarvittaisiin vahvemmat e-pillerit. Että jos on aikaisemmin syönyt kovempitehoisia pillereitä niin näillä pillereillä saattaa käydä hassusti jos yrittää siirtää. Ymmärsin lääkärin puheista että eivät ole kovin vahvoja vaikka hommansa ajavatkin muuten hyvin.

Yhteistyössä