E-Pillereiden lopettaminen ja ovulaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kysyisin neuvoja jos joku tietäis...:) elikkä söin 4kk pillereitä putkeen,eli ei menkkoja välissä ollenkaan. Lopetin ne Ti 29.12 kun vuoto puski läpi,vuoto oli ihan kunnon verta,mutta ei kipuja niinkuin minulla yleensä on. Tuon tiistain ja keskiviikon vuoteli ihan kunnolla eikä edellenkään kipuja. Ke- To vuoti myös mutta vähemmän. Sitten su 1.1.10 Alkoi kamalat menkkakivut ja vuoto taas,ne kesti sitten noin viikon. Eli alkoiko menkat tiistaina vai lauantaina??? Noh kuitenki aloitin ovulaation tikuttamisen 8.päivä kun en ollut varma noista menkoista...testasin koko paketin eli 10 päivää. Eikä postitiivista tulosta tullut ollenkaan. Aina yleensä on ovis löytynyt. Noin kp 10-13 ollut aina positiivinen. Nyt tikutin kp 17 asti eikä mitään tai kp 15-17 alkoi tummumaan...Voiko sitten olla että ovista ei tule pillereiden takia ollenkaan??? ärsyttävää. Miten muilla jotka syöneet pillereitä? Tulipa pitkä juttu,toivottavasti joku jaksaa lukea:)

Pillerien jälkeen saattaa kestää hetken (jopa 2 vuotta, jos on syöny pitkään) että hormoonitoiminta normalisoituu.
Mulla kesti raskaaksi tulo 2 vuotta pillerien jälkeen, 2 muuta lasta ilmoitti tulostaan heti kun mahdollisuus tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Pillerien jälkeen saattaa kestää hetken (jopa 2 vuotta, jos on syöny pitkään) että hormoonitoiminta normalisoituu.
Mulla kesti raskaaksi tulo 2 vuotta pillerien jälkeen, 2 muuta lasta ilmoitti tulostaan heti kun mahdollisuus tuli.
Oho...:( 2.vuotta? Onpas kestänyt kauan. Siis kierron tasaantuminen. Tulin raskaaksi viimeksi kun lopetin pillerit 5.v sitten niin 2kk yrittämisen jälkeen mutta se meni kesken ja sen jälkeen ei mitään. Kierto on aika ollut säännollinen eli tasan 28 päivää. Nyt sitten olin tosiaan melkein 5.v ilman pillereitä ja sitten oli se 4kk pillereiden kanssa,että tuon endometrioosi rauhoittuisi vähän...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oho...:( 2.vuotta? Onpas kestänyt kauan. Siis kierron tasaantuminen. Tulin raskaaksi viimeksi kun lopetin pillerit 5.v sitten niin 2kk yrittämisen jälkeen mutta se meni kesken ja sen jälkeen ei mitään. Kierto on aika ollut säännollinen eli tasan 28 päivää. Nyt sitten olin tosiaan melkein 5.v ilman pillereitä ja sitten oli se 4kk pillereiden kanssa,että tuon endometrioosi rauhoittuisi vähän...
Mutta eikö endometrioosikin voi aiheuttaa kaikenlaisia kivuliaita välivuotoja???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta eikö endometrioosikin voi aiheuttaa kaikenlaisia kivuliaita välivuotoja???
Juu voihan se. Mutta kyllä tuo vuoto mitä oli niin johtui vaan siitä että pillerit ei enää pitänyt vuotoa poissa. Ja sitte alkoi menkat. Mietin vaan että oliko nen menkat jo tiistaina? vaikka ei ollut menkkakipuja,menkkakivut tuli vasta lauantaina. Mulla ei ole ollut koskaan välivuotoja.

tein tänään raskaustesti ja odotin sen puolisen tuntia kunnes tulos on valmis. liuskaan oli ilmestynyt 2 viivaa mutta toinen niistä oli hyvin hyvin haalea,hyvä että sitä erottikaan siitä. jostain kulmasta viivaa ei näkynyt mutta kun katsoiläheltä ni sen kyllä siitä testistä erotti. voiko olla todellista että olen oikeasti raskaana? :)

tein tänään raskaustesti ja odotin sen puolisen tuntia kunnes tulos on valmis. liuskaan oli ilmestynyt 2 viivaa mutta toinen niistä oli hyvin hyvin haalea,hyvä että sitä erottikaan siitä. jostain kulmasta viivaa ei näkynyt mutta kun katsoiläheltä ni sen kyllä siitä testistä erotti. voiko olla todellista että olen oikeasti raskaana? :)

tein eilne testin ja näytti tietääkseni positiivista sillä siihen tuli 30min sisällä haalean punertava viiva. lämpöä on 37.3 ja päänsärkyä ollu hieman. vatsaan myös pisteleee hiukan välillä. mitä mieltä olette?

Yhteistyössä