E-pillereiden käyttäjä ei löydä Sitä Oikeaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
13.08.2008 06:23

Pillerit sotkevat naisen elimistön hormonitoiminnan, jonka seurauksena vastaan kävelevistä uroksista miellyttävät vain Ne Väärät.

Asiaa on tutkittu Liverpoolin yliopistossa.

- Totta on, myöntää Markus Rantala, Turun yliopiston akatemiatutkija ja evoluutiobiologian dosentti.

E-pillerit muuttavat naisen hormonitoimintaa ja sitä, minkä hajuisen ja näköisen miehen naiset kokevat omaksi.

Hajuvalinnan on tarkoitus taata terve jälkikasvu, jolloin normaalisti eniten miellyttää tuoksu, jonka geeniperimä poikkeaa mahdollisimman paljon omasta.

Pillereitä syövällä naiselle viehtymys on mahdollisimman saman hajuiseen urokseen. - Tämä johtuu siitä, että pillerit muuttavat naisen hormonitoiminnan raskauden kaltaiseksi, jolloin nainen ei enää etsi siittäjää, vaan huolehtijaa lapsilleen.

Pillereitä syövät eivät kuitenkaan etsi ulkonäöllisesti kelvointa isäkandidaattia raskausefektistä huolimatta, vaan pilleristille kelpaa mieluiten raamikas machomies.

- E-pillerit sotkevat koko parinvalinnan niin, ettei siinä ole enää samaa evoluution tuottamaa logiikkaa, Rantala huokaa.

Pilleristien himoamat komeat, maskuliiniset urokset kohtelevat tunnetusti naaraitaan huonommin. Heillä on varaa siihen, koska jos yksi lähtee, niin toinen tulee.

- Tätä sanelee kysynnän ja tarjonnan laki.
IS

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1569545

"...ei enää etsi siittäjää vaan huolehtijaa lapsilleen :o "

Mä pidän sitä huolehtimista kummiski tärkeempänä asiana ku ton siittämisen jonka lähes jokainen kakslahkeinen kyllä osaa! Huolehtiminen onkin toinen juttu sitte..

mä uskon tähä ihan täysin =) en lukenut koko viestiä mutta olen lukenut aiemmin jostai..ei olis mikään ihme, minä ainakin nimenomaan tuoksun perusteella valitsen miehen,siis jokasessa on oma ominaistuoksunsa ja joko se on seksikäs ja puoleensavetävä tai sitten ei, hajuvesi tosin ei kiihota :xmas: mutta olen huomannut sellasen asian et söin vuoden e-pillereitä ja sinä aikana en kerta kaikkiaan kyennyt tutustumaan kehenkään,en osaa selittää sitä,ennen pillereitä ja nyt niiden lopettamisen jälkeen jotenkin aistit toimii paremmin,en tarkoita seksuaalista viettiä.

Olen törmännyt tähän teoriaan aiemminkin. Siinä on se vika, että se unohtaa ihmisten kyvyn järkeilyyn, ajatteluun, etiikkaan jne. Emme me ihmiset ole pelkästään hormoniemme orjia, edes rakastuessamme. Rakastumisen tunteen syntymiseen vaikuttaa monet muutkin asiat kuin seksuaalinen vetovoima ja hormonit.

Ja miten ennen vanhaan kukaan löysi "sitä oikeaa", saati siitti evoluution kannalta mahdollisimman "hyviä" jälkeläisiä, kun naimisiin mentiin usein taloudellisin yms. perustein?

Kysyn vaan.

Mun kohdalla pitää ainakin paikkansa =)

Kun exän tapasin, söin pillereitä, ja exä nyt oli ...... *painokelvotonta*

Nykyisen miehen ja lasteni isän tavatessani en sönyt pillereitä enkä käyttänyt muutakaan hormonaalista ehkäisyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:
Olen törmännyt tähän teoriaan aiemminkin. Siinä on se vika, että se unohtaa ihmisten kyvyn järkeilyyn, ajatteluun, etiikkaan jne. Emme me ihmiset ole pelkästään hormoniemme orjia, edes rakastuessamme. Rakastumisen tunteen syntymiseen vaikuttaa monet muutkin asiat kuin seksuaalinen vetovoima ja hormonit.
ja miten ennen vanhaan kukaan löysi "sitä oikeaa", saati siitti evoluution kannalta mahdollisimman "hyviä" jälkeläisiä, kun naimisiin mentiin usein taloudellisin yms. perustein?
Kysyn vaan.

Taloudellisesti hyvin menestyneen ihmisen jälkeläiset eivät kuolleet ennen vanhaan nälkään. Nykyäänhän tällä seikalla ei ole merkitystä kun on keksitty sossu. Sossun avulla paskasakin lapsetkin sitten pysyvät hengissä ja kasvattavat osaltaan tätä vinoutunutta kierrettä.

Yhteistyössä