E-P/Seinäjoen kotiäidit?

mie
Ajattelin vaan kysäistä, jotta onkohan täällä muitakin suht samankaltasessa tilanteessa olevia naisihmisiä...Olen 29-vuotias n.vuoden ikäisen lapsen kotiäiti S-joelta. Mies käy töissä ja omat kaverit asuvat lähinnä muilla paikkakunnilla, joten esim. ulkoilu tai kahvitteluseuraa ei juurikaan minulla ole :) Joskus olisi mukava tosiaan käydä kahvilla/kaupungilla/leikkikentällä/jossain kerhossa tms. jonkun toisen ihmisen kanssa. Juttuseurakaan ei olisi siis pahitteeksi :) Siksipä peräänkuulutan nyt teitä Seinäjoen kotiäidit, joille meidän seuramme kelpaa.
Laittakaahan tähän vaikka meiliosoa, niin vastaan sitten sitä kautta...tai sanokaa edes HEP, niin tiedän teitä olevan olemassa :)

seinäjoen äityliini
Hei!
Täällä olisi ystävää vailla 35v.yh-äiti,mulla on kolme lasta.13v.ja 16v.pojat,sekä 1,4v.tyttö.Asumme seinäjoella ja kaipailemme pikkuisen kans ulkoiluseuraa jne..Jos kiinnostaa,niin ilmoittelehan.
Iloista syksyn jatkoa!

täällä olisi 20v. äiti joka muutti perheineen juuri seinäjoelle niin et kaverit ei olis pahasta. meidän poika on kohta puoli vuottaa ja asumme pohjassa jos kiinnostaa niin mailaa emma.ahola@netikka.fi :D :D

Yhteistyössä