e-p:n alue&ympäristö

• Viestiketjun aloittaja huiskuli
  • Ensimmäinen viesti
huiskuli
äitiliini-70 etsii kyläily seuraa,myös eskarilainen tyttö,kerholainen poika&puolitoistav.tytöntyllerö kaipaavat leikkiseuraa,kiva ois perheineenkin kyläillä.toivotaan pitkä-aikaisia tuttuja...tiina.silvennoinen@netikka.fi

huiskuli
moi.jos olet lähettänyt minulle sähköpostia.mulla on siinä pieniä teknisiä ongelmia.muutenkin vähän käyttäneenä...yritän tämän viikon aikana saada sen toimimaan...jos haluut nopeampaa vastauksen,niin laita sähköposti osoitteesi tähän..niin lähetän yhteystiedot,tai ihan perinteisellä etanapostilla...TAPAMISIIN!nyt on sähköposti kunnossa!

Pikkuneiti10
Heips!
Täällä seinäjokelainen äiti -69, lapset 9v ja 1,5kk (tyttöjä molemmat). MIeheni on Lapualta kotoisin.

Minä lähetin muuten sähköpostia sinulle "huiskuli", jos haluat niin laitapa mullepäin... pikkuneiti10@luukku.com tai sit yksityisviestiä tänne!

Lapua
Hei!

Täällä ollaan myös erityisesti ulkoiluseuraa vailla eli tyttö 3v. masuvauva (LA 16.12) ja äiti 26v.
Asustellaan Liuhtarin koulun lähellä eli kaikki lähiseutulaiset kirjoitelkaa :)
(Auto on isin mukana töissä päivät pitkät)

Eli kaikki 2-4 vuotiaat tytöt ja pojat kirjoitelkaa yhdessä äitin kanssa

tanja.kentta@netikka.fi

P.s. Myös kaikki ensimmäistään tai viimeisintään joulukuuksi odottavat saa kirjoitella kun tuntuu että vain seinille valittelen odotuksen kestoa...

Yhteistyössä