E-laskussa väärä tilinumero, mitä nyt pitää tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Maksoin pari päivää sitten Saunalahdelta tulleet e-laskut ja äsken kun kävin katsomassa tilitietoja, niin nämä maksut olivat palautuneet tilille ja syynä väärä tilinumero. Mitä nyt sitten pitäisi tehdä, aiemmin ei moista ongelmaa ole ollut, nuo laskut ovat kuitenkin tulleet e-laskuina jonkin aikaa.

Noh huoh tosiaankin, mä nyt ensin kysyin täältä, kun ajattelin jos joku tietäisi tuleeko tuolta uusi e-lasku tilalle vai pitääkö mun tosiaan soittaa Saunalahdelle. Mä inhoan puhelimella soittamista ja sitä jonottamista, etenkin kun lapset pyörii jaloissa, niin yritä siinä nyt sitten keskittyä johonkin puheluun Toisaalta noi puhelut maksaa ylimääräistä ja niissä yleensä on jonotusajat ihan älyttömät, että ei kauheasti kiinnosta, mutta pakkohan se kait on, kun ei näytä missään olevan mitään sähköpostiosoitetta.

[QUOTE="aloittaja";29517328]Noh huoh tosiaankin, mä nyt ensin kysyin täältä, kun ajattelin jos joku tietäisi tuleeko tuolta uusi e-lasku tilalle vai pitääkö mun tosiaan soittaa Saunalahdelle. Mä inhoan puhelimella soittamista ja sitä jonottamista, etenkin kun lapset pyörii jaloissa, niin yritä siinä nyt sitten keskittyä johonkin puheluun Toisaalta noi puhelut maksaa ylimääräistä ja niissä yleensä on jonotusajat ihan älyttömät, että ei kauheasti kiinnosta, mutta pakkohan se kait on, kun ei näytä missään olevan mitään sähköpostiosoitetta.[/QUOTE]

Kai sinulla on tunnukset sinne saunalahden sivuille? Eikö sinne kirjautumalla voi kysyä neuvoa? Meillä ei nyt saunalahdelle ole tunnusta, mutta muiden operaattoreiden sivuilla tuo yhteydenotto on ollut mahdollista.

[QUOTE="aloittaja";29517273]Piti tarkstaa ja joo siellä oli eri tilinumero kuin ennen.[/QUOTE]

Niin mitä tällä tarkoitata? tilinumero oli vaihtunut, mutta oliko uusi maksu mennyt uudelle tilille. vai tilinumero oli vaihtunut ja uusi maksu oli mennyt vanhalle tilille vai miten

Saunalahden puhelinpalvelun vastausajat

Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme keskimääräiset vastausajat. Vastausajat esitetään Viestintäviraston määrittelemässä muodossa keskiarvoina, operaattoreiden välisen vertailun mahdollistamiseksi. Lisätietoja löydät Viestintäviraston sivuilta.

Suluissa osuus puheluista, joihin on vastattu alle 60 sekunnissa.

2013

Ajanjakso Henkilöasiakaspalvelu
Q4 1.10.-31.12.2013 0:01:28 (52 %)
Q3 1.7.-30.9.2013 0:03:01 (30%)
Q2 1.4.-30.6.2013 0:01:34 (52 %)
Q1 1.1.-31.3.2013 0:02:32 (31 %)

Saunalahden puhelinpalvelun vastausajat

Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme keskimääräiset vastausajat. Vastausajat esitetään Viestintäviraston määrittelemässä muodossa keskiarvoina, operaattoreiden välisen vertailun mahdollistamiseksi. Lisätietoja löydät Viestintäviraston sivuilta.

Suluissa osuus puheluista, joihin on vastattu alle 60 sekunnissa.

2013

Ajanjakso Henkilöasiakaspalvelu
Q4 1.10.-31.12.2013 0:01:28 (52 %)
Q3 1.7.-30.9.2013 0:03:01 (30%)
Q2 1.4.-30.6.2013 0:01:34 (52 %)
Q1 1.1.-31.3.2013 0:02:32 (31 %)

Ei pahalla, mutta taitavat olla melkoisen kaunistellut tilastot... :)

t: saunalahden EX-asiakas

Yhteistyössä