E K P!!!

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Millainen ihminen olet? Sulla ei varmaan hirveästi ole ystäviä :( Tuntuu niin pahalta sun puolesta, millainen ihminen voi nauttia toisten hädästä ja pahasta olosta, vielä lyö vettä lisää kiukaalle. Toivottavasti sulla ei ainakaan ole lapsia.
Normaali ihminen, joka tiedostaa tämän hetkisen taloustilanteen ei ainakaan lietso muita paniikkiin, vaan jos toisella on hätä, niin mieluummin yrittävät lievittää toisen murhetta.
Menepäs nyt hetkeksi itseesi tutkiskelemaan sisintäsi ja mietti jos itse joutuisit pahaan tilanteeseen (me kaikki saatamme jossain elämämme vaiheessa joutua sellaiseen), haluaisitko että muut ihmiset olisivat tukenasi? Entä mitä ajattelisit ihmisestä joka vain lietsoisi pahaa oloasi?
Entä jos sinun paniikinlietsomisiasi lukee pahassa ahdingossa oleva äiti, jonka paha olo vain lisääntyy sinun jutuistasi? Muistatko vielä muutaman vuoden takaa kun perheen äiti teki laajennetun itsemurhan, surmasi siis miehensä ja lapsensa ampumalla, koska ei nähnyt toivoa tulevaisuudessa?
Tällaistako sinä toivot, lisää näitä tapauksia? Koska siltä se minun silmiini vaikuttaa :o
Ei, sinä et ole syyllinen kenenkään velkataakkoihin, MUTTA se että sinä lietsot tuollaista pahaa oloa ja paniikkia sen sijaan että yrittäisit auttaa, se saa minut voimaan pahoin. Että sinun kaltaisiasi ihmisiä on täällä meidän joukossa. Olen aika varma että tiedostat sen sisimmässäsi itsekin, ja kärsit vaikka et sitä tahtoisikaan tunnustaa. Enkä yhtään ihmettele.

HYVÄ HP! MINÄ EN LIETSO PANIIKKIA VAAN OLEN JO KEVÄÄSTÄ ASTI YRITTÄNYT VAROITTAA PALSTAN MUKAVIA MAMMOJA YLIVELKAANTUMISEN VAAROISTA! OLISKO PAREMPI ANTAA IHMISTEN AJAA TÄYDELLÄ VAUHDILLA PÄIN SEINÄÄ, JOKA VIE HEILTÄ KAIKEN MITÄ HEILLÄ ON?! MINULLE NAURESKELTIIN KEVÄÄLLÄ KUN VAROITIN TULEVISTA VAIKEUKSISTA! VIELÄKÄÄN KAIKKI EIVÄT HALUA TUNNUSTAA TOSIASIOITA, VAAN HALUAVAT AMPUA VIESTINTUOJAN, MISTÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ, PÄINVASTOIN! TALOUDELLISETI HUONOIHIN AIKOIHIN PITÄÄ SOPEUTUA ETUKÄTEEN! MUUTEN KÄY KÖPSÖSTI!

Alkuperäinen kirjoittaja E K P:
HYVÄ HP! MINÄ EN LIETSO PANIIKKIA VAAN OLEN JO KEVÄÄSTÄ ASTI YRITTÄNYT VAROITTAA PALSTAN MUKAVIA MAMMOJA YLIVELKAANTUMISEN VAAROISTA! OLISKO PAREMPI ANTAA IHMISTEN AJAA TÄYDELLÄ VAUHDILLA PÄIN SEINÄÄ, JOKA VIE HEILTÄ KAIKEN MITÄ HEILLÄ ON?! MINULLE NAURESKELTIIN KEVÄÄLLÄ KUN VAROITIN TULEVISTA VAIKEUKSISTA! VIELÄKÄÄN KAIKKI EIVÄT HALUA TUNNUSTAA TOSIASIOITA, VAAN HALUAVAT AMPUA VIESTINTUOJAN, MISTÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ, PÄINVASTOIN! TALOUDELLISETI HUONOIHIN AIKOIHIN PITÄÄ SOPEUTUA ETUKÄTEEN! MUUTEN KÄY KÖPSÖSTI!

minä kiitän :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
ASUNTOVELALLISET KAATUVAT VELKATAAKKANSA ALLE! KAIKKI MENEE! MITÄÄN EI JÄÄ!
Tämäkö ei ole lietsontaa...? Taidat sitten olla VIELÄ tyhmempi kuin miltä ensin vaikutitkaan... :xmas:

JOSKUS PITÄÄ KÄRJISTÄÄ HIUKAN JOTTA VIESTI MENISI PERILLE! HYVÄ HP, ASIOISTA VOI KESKUSTELLA MENEMÄTTÄ HENKILÖKOHTAISUUKSIIN! JOILLEKIN SE VAIN ON NIIN VAIKEAA! MUISTAKAA, TEITÄ ON VAROITETTU!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

minä kiitän :)

KIITOS KIITOKSISTA:)!

Mä kyllä muistan viime lamasta perhepiiriistä sen kun ei ole töitä, kun ei ole rahaa jne. Ei ollut kyllä kivoja aikoja ne lamavuodet. Mutta toivon että tästä tulee vain taantuma, joka ei kestä kauan:)

E K P, ihan ystävällisesti kysyn, että kai sinäkin tiedät että velanotolla ja ylivelkaantumisella on eroa? Tuossa toisessa ketjussa toitotit että vain täysin velaton talous on hyvin hoidettu talous - oletko tosiaan sitä mieltä, että tulotasosta riippumatta kaikki mahdollinen velanotto - myös hyvin ja suunnitelmallisesti maksukykyyn suhteutettu - on haitallista?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä muistan viime lamasta perhepiiriistä sen kun ei ole töitä, kun ei ole rahaa jne. Ei ollut kyllä kivoja aikoja ne lamavuodet. Mutta toivon että tästä tulee vain taantuma, joka ei kestä kauan:)

Minäkin muistan ihan hyvin viime laman, oltiin juuri otettu isohko okt-laina. Maksettiin huikeaa korkoa. Ja silti tultiin hyvin toimeen. Kukaan ei silloin huutanut ja vouhkannut tällä tavoin pitkin kyliä, että maailmanloppu tulee!

Ai sä vouhkaatkin täällä vain sen vuoksi että välität muista, ihanaa! :hug: No mutta, mulla on ylisuuri velka eikä yhtään tuloja, olisiko minun nyt parempi ampua itseni vai vetää hirteen, jos en halua joutua veneen alle?
Kiitos jo etukäteen vastauksistasi!! :hug: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Ymmärrän E K P:n kannan jos on itse joskus joutunut laman uhriksi. Ei toivo mahdollisesti toisille omaa kohtaloaan, vaan varoittaa, ehkä hiukan rankemmalla tavalla toisille niistä :/

Olen minäkin ollut "laman uhri", siksi ihmettelenkin tuota vouhkaamista, kun pitäisi nimenomaan puhaltaa yhteen hiileen.. :o
Mutta kai me ollaan niin erilaisia sitten ihmisinä, itse olen aina ajatellut että pääasia että hengissä selviää, kun EKP taasen tuntuu lietsovan pahimpia painajaisia ja kauhukuvia, niin että oikeasti vaikka itsellä ei (ainakaan vielä) ole hätäpäivää, niin tulee niin toivoton olo että mitä perseen väliä millään on?

Ymmärrän E K P:n kannan jos on itse joskus joutunut laman uhriksi. Ei toivo mahdollisesti toisille omaa kohtaloaan, vaan varoittaa, ehkä hiukan rankemmalla tavalla toisille niistä :/

Olen minäkin ollut "laman uhri", siksi ihmettelenkin tuota vouhkaamista, kun pitäisi nimenomaan puhaltaa yhteen hiileen.. :o
Mutta kai me ollaan niin erilaisia sitten ihmisinä, itse olen aina ajatellut että pääasia että hengissä selviää, kun EKP taasen tuntuu lietsovan pahimpia painajaisia ja kauhukuvia, niin että oikeasti vaikka itsellä ei (ainakaan vielä) ole hätäpäivää, niin tulee niin toivoton olo että mitä perseen väliä millään on?

NYT ON VAIN SILLEEN, HYVÄ HP, ETTEI SUOMI PYSTY VIENTIVETOISENA MAANA PYRISTELEMÄÄN IRTI TULEVASTA VERET SEISAUTTAVASTA SUURLAMASTA VAIKKA KUINKA PUHALTAISIMME YHTEEN HIILEEN! AINOASTAAN AMERIKKALAISTEN KULUTTAJIEN YHTEEN HIILEEN PUHALTAMINEN AUTTAISI MEITÄ! ME EMME VOI MUUTA KUIN SOPEUTUA OLOSUHTEISIIN! MUISTAKAA, TEITÄ ON VAROITETTU!

NYT ON VAIN SILLEEN, HYVÄ HP, ETTEI SUOMI PYSTY VIENTIVETOISENA MAANA PYRISTELEMÄÄN IRTI TULEVASTA VERET SEISAUTTAVASTA SUURLAMASTA VAIKKA KUINKA PUHALTAISIMME YHTEEN HIILEEN! AINOASTAAN AMERIKKALAISTEN KULUTTAJIEN YHTEEN HIILEEN PUHALTAMINEN AUTTAISI MEITÄ! ME EMME VOI MUUTA KUIN SOPEUTUA OLOSUHTEISIIN! MUISTAKAA, TEITÄ ON VAROITETTU!

No miksi kokoajan hoet sitten tuota samaa? Oletko tyhmä? vai muuten vain saapas?

No miksi kokoajan hoet sitten tuota samaa? Oletko tyhmä? vai muuten vain saapas?
HUOMASITKO?! SINUN TÄYTYI TAAS MENNÄ HENKILÖKOHTAISUUKSIIN, ETKÖ OSAA KESKUSTELLA ASIASTA?! KERTAUS ON OPINTOJEN ÄITI:)! MUISTAKAA, TEITÄ ON VAROITETTU!

Yhteistyössä