Dukan dieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ajattelin jakaa teille palstalaiset kokemuksiani hölmöilystäni painon saralla. :D

Raskauskiloja on 10kg jäljellä ja ajattelin vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni. Tavaksi valitsin Dukan dieetin, joka on käytänössä vähän kuin rasvatonta karppaamista.

Nyt on dieettiä takana 17 päivää ja kiloja on tippunut 3,5 kiloa. Kuluneena 17 päivänä olen syönyt hyvin yksipuolisesti, sillä huonona ruuanlaittajana, en ole osannut sallituista ruoka-aineista pahemmin mitään valmistaa. Dieettiin on kuulunut myös rauhallista liikuntaa 30 minuuttia päivässä.

Elämäni on ollut dieetillä yhtä kärsimystä ja kidutusta. Olen huonolla tuulella lähes koko ajan ja ainoa ilonaihe on vaa'an laskevat numerot. Olen kuitenkin päättänyt, että tämä kärsitään nyt kerralla, sitten homma on ohi. :D :D

Ps. Palaan normaalin terveelliseen ruokavalioon, kun olen saavuttanut kroppani ns. normipainon, joka ei pahemmin jojoile. ;)

Oletkohan nyt noudattanut Dukania aivan oikein? Painoa olisi pitänyt pudota enemmän ja senttejä lähteä todella reilusti! Minulla ei ollut ylipainoa,kun olin Dukanilla, silti tulokset olivat huikeita! Kertaan ei ollut nälkä ja riittävän syömisen takia myös napostelu pysyi poissa! Onko sinulla nyt oikeat ohjeet ja syötkö tarpeeksi? Dukan ei ole mikään kitudieetti, vaikka rasvaton onkin!

[QUOTE="vieras";28059131]Oletkohan nyt noudattanut Dukania aivan oikein? Painoa olisi pitänyt pudota enemmän ja senttejä lähteä todella reilusti! Minulla ei ollut ylipainoa,kun olin Dukanilla, silti tulokset olivat huikeita! Kertaan ei ollut nälkä ja riittävän syömisen takia myös napostelu pysyi poissa! Onko sinulla nyt oikeat ohjeet ja syötkö tarpeeksi? Dukan ei ole mikään kitudieetti, vaikka rasvaton onkin![/QUOTE]

Älä nyt lannista, kun ainoa mihin olen ollut tyytyväinen on ollut vaa'an lukemat! :D :D

Syömiseni ovat kylläkin olleet yksipuolisia, sillä en osaa/jaksa tehdä ruokaa niistä sallituista ruoka-aineista, mutta Dukanin sivustojen mukaan pudotus on ollut linjan mukainen. Tai itse asiassa pudotus on ollut jopa puolisen kiloa nopeampaa. Söin siis jo aikaisemmin melko vhh tyylisesti, eli minulla ei ollut alussa monen kilon "nesteen poistoa".

Yhteistyössä