Doximed/doxitin.. pikaista apuva!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeääippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeääippä

Vieras
laitoin aiemminki aloituksen mut vahinko tapahtui jo ja oksennus tuli. :( alle tunti doxitinin ottamisesta? miten se niin nopeesti vaikuttaa? :O ennen tätä oli 1kk sitten 10pv kefexin rintatulehdukseen ja sen jälkeen amoxin (jonka keskeytin ripulin takia) tähän poskiontelovaicaan. crp oli eilen kunnossa kun doxitin määrättiin mutmut... osaimetänkin niin oiskiva jos nesteet pysyis sisällä. äsken lensi kaikki ulos löysän vatsan jälkeen joten keskeytän tämänkin. :( voiko niin nopeesti oksettaa ja mitä ihmettä nyt kannattaa tehdä? :/

mulla on ollut tuota lääkettä ja tunti siitä, kun sen otin, niin tuli hirvee olo ja laatta lensi. vaikka kaikki konstit kokeilin. lääkäri sitten sanoi, että se ei vaan yksin kertaisesti sovi mulle se lääke ja vaihtoi toiseen. nyt mä sitten muistan aina sanoo lääkärissä, että en pysty sitä lääkettä syömään

Kiitos teille ! vauva 1.5 kk, voiko silti vaikuttaa hampaisiin taikka vaavin oloon? Mulla aiemmin ollut pari krt doximed..silloin en oksennellut. nyt en vuoteen ym ottanut ja nimellä doxitin niin iski kyl semmone olo etten ko.lääkkeeseen enää koske. kivasti polttelee nyt torvessakin , päätä särkee... pahoinvointi jatkuu... :(

Ainakin pakkausselosteessa lukee että tulisi otttaa aterian jälkeen runsaan veden kanssa ja odottaa vähintään tunti tabl oton jälkeen ennenku käyttää maitotuotteita :) itselle näyttää sopivan kyseinen lääke

Mulla autto kun söi ennen lääkkeen ottoa lämpösen ruoan ja Se ei saanut sisältää maitotuotteita,sitten alkoi sujua,muut antibiootit ei tehonneet,että onneks alkoi pysyä sisällä

[QUOTE="Vieras.";29467406]Lue se ohje lappunen joka lääke pakkauksessa.

Itse en pysty syömään noita.
Puoli tuntia ja iskee pahoinvointi ja oksettava olo.[/QUOTE]

mikrokitenen selluloosa
natriumtärkkelysglykolaatti (tyyppi A)
talkki
magnesiumstearaatti
vedetön kolloidinen piidioksidi

[QUOTE="joku";30036178]mikrokitenen selluloosa
natriumtärkkelysglykolaatti (tyyppi A)
talkki
magnesiumstearaatti
vedetön kolloidinen piidioksidi[/QUOTE]