Ukrainako läntisen aivopesun tulos?
Käsittämätön väite.
Ei Ukrainaa tartte aivopestä, se kyllä IVY-maana ja entisenä NL-maana tietää ja tuntee Venäjän, paremmin kuin länsi.
Mä tiedän mun lapsuudenperheen karikot ja vanhempieni epätäydellisyydet (kuin myös hyvät puolet), ei mua kukaan ole aivopessyt. Mä tunnen vanhempani hyvin. Siksi halusin itsenäistyä heistä ja aika paljon sain heittää kotoa opittuja, vääriä juttuja romukoppaan.
Ei Ukraina halunnut jäädä NL:n vangiksi koska uutiskuvia alkoi tulla lännestä "hei, noilla on lännessä rauhallista, vapaata, kaunista ja siistiä. Noilla on toimeentulo."
Niinkuin onkin länsimaissa.
Se ei ole länsimedian/valemedian hapatusta, vaan lännessä ON oikeesti kaunista, siistiä, on toimeentulo, on vapaus. Me itse elämme sitä totuutta, sitä hyvinvointia, sitä oikeaa asiaintilaa. Länteen valuu itä-blokin maista porukkaa.
@KOOWEE ja
@Lispetti :Miksi pidätte huonona sitä, että Ukraina haluaa poispäin Venäjästä, että haluaa jotain uutta, jotain muuta kuin se sama venäläinen paska mikä aina? Kyllä ne Venäjän paskaa ovat saaneet niellä tarpeeksi ja tietävät mitä se on. Ei heidän tartte venäläisyyttä enää opetella, mites ois länsimainen
VAPAUS?
Miksi Venäjän itä-Ukrainaan antama tuki on ah niin ihanaa ja suloista teille, mutta Ukraina ei sais turvautua länteen??
Putin itkee kun ei ole NL enää ja toivoisi saavansa vanhat alueet takaisin, mutta ei halua suoda Natolle laajentumista? Vain itselleen? Putinin kaksoistandardit?