H
hipsu
Vieras
Mä kaadan kaikki keitinliemet pois ja maitoa ja voita tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:lisää voita myös ja unohda se vatkaaminen. Niin ja kaada osa keitinliemestä pois niin ei tule niin löysää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä kaadan kaikki keitinliemet pois ja maitoa ja voita tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:lisää voita myös ja unohda se vatkaaminen. Niin ja kaada osa keitinliemestä pois niin ei tule niin löysää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostat Euroshopperin valmiin jauheen ja teet siitä. Lisäät vain voita ja suolaa hivenen sekaan. Thats it!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostat Euroshopperin valmiin jauheen ja teet siitä. Lisäät vain voita ja suolaa hivenen sekaan. Thats it!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostat Euroshopperin valmiin jauheen ja teet siitä. Lisäät vain voita ja suolaa hivenen sekaan. Thats it!
Tolleenhan se olisi näppärää. Mutta mua niin ärsyttää kun muuten olen ihan hyvä keittiössä mutta sitten tuollainen niin perus suomalainen ruoka kuin olla ja voi veetuilee mulle.
Joten miehän sen opin piruvie tekemään. Meillä syödään seuraava viikko perunamuussia kunnes mie opin tekemään sen.
Kiitos vinkeistä ja ohjeista.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostat Euroshopperin valmiin jauheen ja teet siitä. Lisäät vain voita ja suolaa hivenen sekaan. Thats it!
Yök.
:x
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Kuohkean muusin saa, kun käytät Rosamundaa (niitä punakuorisia perunoita)
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Ai niin. Mä olen kanssa kokeillut sitä Lidl:stä saatavaa muusijauhetta. On ihan kotitekoisen makuista kun lisää vähän voita sekaan. Meillä ei edes lapset huomaa eroa. Hyvä ja halpaa.