Do dii,oli sit paino tippunut....

peräti 500g ja torstaina aloitin painonvartijat.Onko liian vähän vai paljonko se pitäs esim.viikossa pudota. :) Tämä kusella ravaaminen tuo raskausajat mieleen,koko ajan vessassa pitäs olla.Juon yli kaksi litraa päivässä vettä. :whistle:

Roze
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 15:11 sähäkkä kirjoitti:
peräti 500g ja torstaina aloitin painonvartijat.Onko liian vähän vai paljonko se pitäs esim.viikossa pudota. :) Tämä kusella ravaaminen tuo raskausajat mieleen,koko ajan vessassa pitäs olla.Juon yli kaksi litraa päivässä vettä. :whistle:
yleensä puoleta kilosta kiloon, mutta voi se tipahtaa enemmänki kun alussa lähtee veet pois.
Mutta on kanssa ihan henk.koht. miten tippuu =)
Mulla meleki tippu kilo per vk kun olin oikee ryhymäs, paitti söin kyllä yli pisteijen noin 4-5 pistettä. sillon kun söin pisteijen mukaan ni tippu vaan jotain 200 g, eli tais mennä säästöliekille

Roze
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 17:00 Jonnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 15:14 Roze kirjoitti:
sillon kun söin pisteijen mukaan ni tippu vaan jotain 200 g, eli tais mennä säästöliekille
Pakko kysyy täs et mitä tarkottaa tuo säästöliekille ku en tiiä..? :whistle: :ashamed:
No siis kun elimistö ei saa tarpeex niitä kaikkee ravinteitä jne mitä se tarvis ni sä alakaa pihtaa sitä rasvaa. Hmm...selitinköhä mä ny oikee

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 17:00 Jonnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 15:14 Roze kirjoitti:
sillon kun söin pisteijen mukaan ni tippu vaan jotain 200 g, eli tais mennä säästöliekille
Pakko kysyy täs et mitä tarkottaa tuo säästöliekille ku en tiiä..? :whistle: :ashamed:
Heip, vastaan myös, että jos ihminen syö liian vähän, elimistö alkaakin tulla toimeen vähemmällä energiamäärällä (ns.säästöliekki) jolloin painon putoaminenkin loppuu. Sen takia laihduttajalle on tärkeää syödä riittävästi ruokaa päivässä. Käyn painonvartijoissa, ja minun piti kerran lisätä pisteitä (eli ruokamäärää) päivittäiseen pistemäärään, koska paino jämähti paikoilleen, eikä enää pudonnutkaan. Hmm.. tulikohan tämä kovin selkeästi kerrottua? :whistle:

Yhteistyössä