Dna prepaid liittymä ekaluokkalaiselle? (dna:n lahjaliittymä siis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
Dna näyttää mainostavan itseään lähettämällä ekaluokkalaisille prepaid liittymän lahjaksi. Liittymä sisältää valmiiksi 10e puheaikaa. Ja siinä sanotaan, et jos liittymän rekisteröi netissä, saa vielä lisää aikaa 7 eurolla. Kannattaako liittymä rekisteröidä netissä, vai alkaako sieltä joku sen jälkeen kaupittelemaan lapsen liittymään jotakin?

Onko se 7e puheaika tullut viiveellä, vaiko heti rekisteröitymisen jälkeen? Mä kun jo liittymän rekisteröin, ja kyselin näin jälkikäteen sit et rupeeko sieltä tuleen jotain mainospuhelua kohta.... :D Laitoin kyllä rastit ettei saa käyttää tietoja eikä markkinoida.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Onko se 7e puheaika tullut viiveellä, vaiko heti rekisteröitymisen jälkeen? Mä kun jo liittymän rekisteröin, ja kyselin näin jälkikäteen sit et rupeeko sieltä tuleen jotain mainospuhelua kohta.... :D Laitoin kyllä rastit ettei saa käyttää tietoja eikä markkinoida.

Mä rekisteröin netissä tuon ja se tuli heti käyttöön.
Pojalle tuli kyllä puherahaa 10e.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Se kortti itsessään sisälsi puherahaa 10e, ja sanottiin et rekisteröitymällä saa 7e lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Se kortti itsessään sisälsi puherahaa 10e, ja sanottiin et rekisteröitymällä saa 7e lisää...

Ahaa. Tota en tinnytkään.
No sehän on hyvä.
Ei olla kyllä sitä käytetty ku pojalla on Saunalahti liitttymä jolla saa puhua Saunalahden-, Elisan ja Kolumbuksen liittymiin 0e/kk.
Tuo on todella hyvä kun mulla ja miehellä on Saunalahti, mun äidillä ja monella muulla lähisukulaisella.
Mutta kyllä tuo 17e tulee varmasti käytettyä.

Yhteistyössä