DNA lasku on 982 euroa. Vaikka en käyttänyt siitä toista puhelinta melkein ollenkaan. Just

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"carelia"
Just tarkastin dnaan e-laskun. Siitä ei ota pirukaan selvää. Kerran laskuttivat multa liki tuplat kun olivat laskuttaneet vahingossa väärän liittymätyypin mukaan. Kävin pari kuukautta sitten perkaamassa dnaan liikkeessä äitini asioita ja samalla tsekattiin mun liittymät. Myyjä huomasi sit, että multa on puolivuotta laskutettu pikkusen liikaa joka kuukausi. Ainut peruste hinnan lisäksi miks oon dnaan asiakas on se, että niillä on tässä kylässä myymälä ja saa asiakas palvelun hoitumaan. Aikaisemmin oli saunalahti mulla, mutta kyllästyin hoitamaan asioita puhelimitse. Kivasti näkyy tossa alhaalla just nyt pyörivän dna-mainos.
 
"vieras"
Jos ei ymmärrä ulkomailla oleskellessa ottaa älypuhelimesta dataverkkovierailun asetuksia pois ja puhelin päivittää sovellusten dataa vaikka tunnin välein (riippuu miten siihen on asetukset laittanut) niin äkkiäkös nuo laskut kasvaa vaikka ei soittaisi puhelun puhelua
 
miehellä on DNAn liittymä ollut 6kk, sillä halvimmalla eli pelkkä kk maksu, korttikin on leikattu poikki jo. mutta makselee kun otti puhelimen kytkynä.. noo, nyt tuli 8e lasku :D soitti sitten DNAlle, ja ei ne sielläkään tienneet mitä ne "muut kulut" on. lopputuloksena aspa sanoi että maksa vaan ne KK-maksut ja ne merkkaa sen sillä ok.
 
Mulla on ollu dna usean vuoden eikä koskaan mitään virheitä tms. Kun taas edellisen operaattorin kanssa tappelin kokoajan. Ei oo muutkaan perheestä valittaneet joilla dna on. Jatkan edelleen tyytyväisenä asiakkaana.
 

Yhteistyössä