Siis onko ne varmasti nimenomaan Disney Prinsessa-sarjaa vai jotain muuta prinsessa-sarjaa? Meilläpäin ei ole Anttilassa, Sokoksella eikä Prismassa. Olen myös kysynyt sähköpostina parilta maahantuojalta ja sieltä vastattiin että suuren kysynnän vuoksi ottavat varmaankin kevätpuolella... Missä kaupungissa olet niitä nähnyt? Käyn nimittäin hakemassa vaikka kauempaa että saisi joulupukin pussiinAlkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 15:30 vieras kirjoitti:Anttila, city-market, H&M, Prisma...ainakin collegeita, t-paitoja, sukkia, yöpukuja ja alusvaatteita löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 15:54 Faktaa kirjoitti:\Siis onko ne varmasti nimenomaan Disney Prinsessa-sarjaa vai jotain muuta prinsessa-sarjaa? Meilläpäin ei ole Anttilassa, Sokoksella eikä Prismassa. Olen myös kysynyt sähköpostina parilta maahantuojalta ja sieltä vastattiin että suuren kysynnän vuoksi ottavat varmaankin kevätpuolella... Missä kaupungissa olet niitä nähnyt? Käyn nimittäin hakemassa vaikka kauempaa että saisi joulupukin pussiinAlkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 15:30 vieras kirjoitti:Anttila, city-market, H&M, Prisma...ainakin collegeita, t-paitoja, sukkia, yöpukuja ja alusvaatteita löytyy.
Ja se on tarkkaa näillä pikkuneideille, sen pitää olla juuri sitä Disney-sarjaa
Piti oikein tarkistaa tytön vaatteet ovatko Disneyn vai jonkun muun
ja kyllä ne Disneyn ovat. Vantaalta Tikkurilan Anttilasta olen ostanut
pari collegea, toisessa Tuhkimo ja toisessa oli useampi prinsessa.
Samasta Anttilasta t-paita, jossa Belle. Tikkurilan Prismasta Tuhkimo-
sukat ja Lumikki-alushousut sekä Jumbon City-marketista pari alus-
asusettiä, toisessa Prinsessa Ruusunen ja toisessa kolme prinsessaa.
H&M:n alusasuista en ole varma olivatko Disneyn, kun en ostanut, kun
ei ollut tytön kokoa. Nämä kaikki vaatteet olen ostanut n. 1½ vuoden
sisällä, en tiedä mitä niistä tällä hetkellä löytyy. Ainakin Anttilassa on nyt myynnissä vaaleanpunainen kaksiosainen prinsessapyjama, tosin
aitoudesta en taas ole varma, kun en sen tarkemmin ole katsonut ja
City-marketissa oli jotain Lumikki-alusasusettejä. Ja Tikkurilan Prismassa on jotain vaaleansinisiä(?)prinsessacollegeja.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel