Disneyn dvd-kysymys:

• Viestiketjun aloittaja ankis
  • Ensimmäinen viesti
ankis
Ostin huutonetistäpari levyä, ovat muoveissa, mutta kaikissa ei ole sitä hologrammi "leimaa"... Miksi? eikös kuulu olla kaikissa disneyssä? On kumminkin klassikko-numerointi ja muutenkin aidon oloinen?

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
mitä merkitystä jollain leimalla, jos leffa toimii
on sillä merkitystä jos sen on aitona ostanut aidon hinnalla ja onkin joku "feikki" tms epäaito versio..
niin onko sulla mielipidettä että kuuluuko olla hologrammi kaikissa disneyssä?
mutu tuntumalla kyllä mun mielestä pitäis olla aidoissa se hologrammi..

vieras
Mä olen ostanut kaikki klassikot kaupasta ja tossa mitä hyllystä katoin niin 37 numeroidusta 18 on tarra ja muissa ei. Mikäli siis tarkotat sitä tarraa mikä numeron yläpuolella, semmonen missä Mikki pitää kiinni ruorista?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen ostanut kaikki klassikot kaupasta ja tossa mitä hyllystä katoin niin 37 numeroidusta 18 on tarra ja muissa ei. Mikäli siis tarkotat sitä tarraa mikä numeron yläpuolella, semmonen missä Mikki pitää kiinni ruorista?
niin sellainen mikki hologrammi juuri...

vieras
Mulla puuttuu hologrammi näköjään ainakin leijonakuninkaasta, hiidenpadasta, keisarin uudet kuviot -elokuvasta ja notre damen kellonsoittajasta, ja ihan kaupasta ostettuja kaikki. Joten tuskin on piraatteja sullakaan.

ap
Mulla puuttuu hologrammi näköjään ainakin leijonakuninkaasta, hiidenpadasta, keisarin uudet kuviot -elokuvasta ja notre damen kellonsoittajasta, ja ihan kaupasta ostettuja kaikki. Joten tuskin on piraatteja sullakaan.
ok, kiitos

vieras
Korjaanpa. Siis puuttuu siitä sivulta, mutta tarkemmin katsottuna löytyi kyllä takakannesta. Leijonakuninkaassa vaan vähän erilainen.

ap
Korjaanpa. Siis puuttuu siitä sivulta, mutta tarkemmin katsottuna löytyi kyllä takakannesta. Leijonakuninkaassa vaan vähän erilainen.
sokeeko mä oon? näissäkin on takana... mulla leijonakuningas -3, ei klassikko, siinäkin erilainen, eli pyöreä...

Yhteistyössä