ankis
Ostin huutonetistäpari levyä, ovat muoveissa, mutta kaikissa ei ole sitä hologrammi "leimaa"... Miksi? eikös kuulu olla kaikissa disneyssä? On kumminkin klassikko-numerointi ja muutenkin aidon oloinen?
on sillä merkitystä jos sen on aitona ostanut aidon hinnalla ja onkin joku "feikki" tms epäaito versio..Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:mitä merkitystä jollain leimalla, jos leffa toimii
niin onko sulla mielipidettä että kuuluuko olla hologrammi kaikissa disneyssä?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:on sillä merkitystä jos sen on aitona ostanut aidon hinnalla ja onkin joku "feikki" tms epäaito versio..Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:mitä merkitystä jollain leimalla, jos leffa toimii
mutu tuntumalla kyllä mun mielestä pitäis olla aidoissa se hologrammi..Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin onko sulla mielipidettä että kuuluuko olla hologrammi kaikissa disneyssä?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:on sillä merkitystä jos sen on aitona ostanut aidon hinnalla ja onkin joku "feikki" tms epäaito versio..Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:mitä merkitystä jollain leimalla, jos leffa toimii
39. Keisarin uudet kuviot ja 34. Notre damen kellonsoittaja niissä ei ole "leimaa"Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mikä leffa/mitkä leffat on kyseessä??
niin sellainen mikki hologrammi juuri...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen ostanut kaikki klassikot kaupasta ja tossa mitä hyllystä katoin niin 37 numeroidusta 18 on tarra ja muissa ei. Mikäli siis tarkotat sitä tarraa mikä numeron yläpuolella, semmonen missä Mikki pitää kiinni ruorista?
ok, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla puuttuu hologrammi näköjään ainakin leijonakuninkaasta, hiidenpadasta, keisarin uudet kuviot -elokuvasta ja notre damen kellonsoittajasta, ja ihan kaupasta ostettuja kaikki. Joten tuskin on piraatteja sullakaan.
Korjaanpa. Siis puuttuu siitä sivulta, mutta tarkemmin katsottuna löytyi kyllä takakannesta. Leijonakuninkaassa vaan vähän erilainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla puuttuu hologrammi näköjään ainakin leijonakuninkaasta, hiidenpadasta, keisarin uudet kuviot -elokuvasta ja notre damen kellonsoittajasta, ja ihan kaupasta ostettuja kaikki. Joten tuskin on piraatteja sullakaan.
sokeeko mä oon? näissäkin on takana... mulla leijonakuningas -3, ei klassikko, siinäkin erilainen, eli pyöreä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Korjaanpa. Siis puuttuu siitä sivulta, mutta tarkemmin katsottuna löytyi kyllä takakannesta. Leijonakuninkaassa vaan vähän erilainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla puuttuu hologrammi näköjään ainakin leijonakuninkaasta, hiidenpadasta, keisarin uudet kuviot -elokuvasta ja notre damen kellonsoittajasta, ja ihan kaupasta ostettuja kaikki. Joten tuskin on piraatteja sullakaan.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel