disney prinsessat ja hello kittyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurora80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:
jyskin nettisivulta löytys vaan kangasta,mutta saahan siitä ommeltua.jäis vielä ylimäärästäkin 5m palasta.

Jyskillä on ainakin ollut ihan valmiita prinsessaverhoja. Pituudeltaan vaan ollut aika lyhyitä.

jaa jyskissä on valmiitakin verhoja =) niitten nettisivut oli vähän aneemiset,täytyy mennä paikan päälle kattoon.olen vaan netistä etsiskellyt valmiita verhoja,enkä ole löytänyt mitään kauppaa,mikä myis.mutta kiitoksia vinkeistä!

Anoppi osti tytölle synttärilahjaksi prinsessa verhot mutta en tiedä mistä se ne on ostanut. Minä ostin Sotkasta Prinsessa maton tytön huoneeseen. Sänkyyn maalasin itse HelloKittyn päätyyn.

Mä ostin Jyskistä Prinsessa-kangasta ja tein siitä - se oli kauniimpaa se kangas, kuin mitä ne valmiit verhot samaisessa paikassa ( oli jotenkin tympeen paksut mustat ääriviivat kuvissa).

Niin ja Jyskissä on myös ollut pikkuista laatikko/lipastoa ja piianpeiliä prinsessa -teemalla, ja jotain säilytysjuttuja jne. Lehtikoteloita (siis prinsessat) ja roikkuvan säilytys-systeemin ostin Euromarketista alesta.