Ding ding ding!

öööö
Mä oon lähdössä tänään juhlimaan :) Pitäs vaan tehdä monta hommaa viel ennen sitä. Tai ehkä mä lähen samalla ovenavauksella kun mies tulee :D saa sekin joskus tehdä jotain kotihommia...

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Mä oon lähdössä tänään juhlimaan :) Pitäs vaan tehdä monta hommaa viel ennen sitä. Tai ehkä mä lähen samalla ovenavauksella kun mies tulee :D saa sekin joskus tehdä jotain kotihommia...
Sehä siin o. Monta hommaa tarttis tehä. Mut ku joteski on levoton laiskimus siinä suhteessa.
Kyllä sitte rupee tohina iskemään ku huomaa että kello o jo vaiks mitä, ja vieraat kohta ovella. :LOL:

Vaikka sitten hippasen kovempaa :p
Silloin harvoin kun minnee lähtee niin odotuksen määrä on jotain aivan valtavaa.. Kynnet on lakattu ja vaatteet valittu. Yksi iso brobleemo on tää ylikasvanu rehutukka mutta eiköhän sekin menossa pysy mukana ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Silloin harvoin kun minnee lähtee niin odotuksen määrä on jotain aivan valtavaa.. Kynnet on lakattu ja vaatteet valittu. Yksi iso brobleemo on tää ylikasvanu rehutukka mutta eiköhän sekin menossa pysy mukana ;)
Sä oot tehnyt sitte enemmä ku mä. :snotty:
Taitaa kohta salsaille iskeä hoppu. :D

Ja älä siitä letistä välitä, yöllä se on jo iha eri tyyli ku illalla. ;)
Ja jos tarpeeksi kovin mennä viipottaa, niin saapi kauniin tuulitukan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Sä oot tehnyt sitte enemmä ku mä. :snotty:
Taitaa kohta salsaille iskeä hoppu. :D

Ja älä siitä letistä välitä, yöllä se on jo iha eri tyyli ku illalla. ;)
Ja jos tarpeeksi kovin mennä viipottaa, niin saapi kauniin tuulitukan. :D
Tuo on kyllä hyvä pointti.. Ja mä aina puolustaudun sillä että baarissa on pimeetä, ei siel kukaan mitään näe:) Tai mä en ainakaan näe ikinä mitään, ehkä on tuullu aina liian vähän kun vissiin ollu tukka aina pahasti silmillä :D :D

Ei sais ruveta miettimään asioita liian syvään;
Kuvittelin kuinka tyyppi juoksee vimmatusti kapakissa pitkin lattioita.
Letti suorana viipottaa menemään lasi kourassa.
"Mistä tunnet sä Hemmulin?" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Voi peukele.
Nyt tuli väsy. :snotty:
*rutisee siivouksestaan toverille*
Eikö ookki iha turha siivota kun kuiteski aamulla ku herään, joudun taas siivomaan ennenkuin perhe tulee kotiin? :whistle:
Siis ihan aikuisten oikeastihan se on niin että kannattaa siivota vasta bileiden jälkeen, ei ennen :) Minä suihkunraikkaana ja tukka pystyssä lähen nyt sit viipottaan:D Oikein hauskaa iltaa teille!

Yhteistyössä