Dilemma. Kummin päin tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Ollaan etsimässä asuntoa ja nyt löytyi sopivan kokoinen rivariasunto hyvältä paikalta. Ongelma on se, että naapurissa asuu mun rakkaan isäpuoleni ex-vaimo, jonka kanssa hän ei halua olla tekemisissä. Toisaalta haluaisimme sen asunnon, mutta toisaalta tilanne on epämiellyttävä isäpuolelleni, äidilleni ja toki meillekin jossain mielessä koska ex-vaimo kyllä tietää kuka olen. Jättäisitkö itse asunnon sikseen vai antaisitko vain mennä mahdollisesti ilmaantuvista ongelmista huolimatta?

meillä on ollut vähän samantyylinen tilanne, tosin niinpäin että me asuttiin asunnossa ensin ja sitten siihen naapuriin muutti ihminen jota sukulaiset ei voinu sietää. Tämä kyllä tarkoitti sitä,että meillä lakkasi käymästä lähes kaikki vieraat ja me muutettiin vuoden päästä asunnosta pois :( että nyt jos voisin päättää, niin teidän tilanteessa en muuttaisi jos olis mahdollisuus että kävis niinku meillä. Me ei vaan valitettavasti voitu asioihin itse vaikuttaa :/

Ottaisin. Kyllä aikuisten täytyy omat tunteensa pystyä hillitsemään. Ainoastaan siinä tapauksessa en ottaisi, jos ex-vaimo on kauhea juoruakka ja seläntakana puhuja.

[QUOTE="vieras";21907490]Ottaisin. Kyllä aikuisten täytyy omat tunteensa pystyä hillitsemään. Ainoastaan siinä tapauksessa en ottaisi, jos ex-vaimo on kauhea juoruakka ja seläntakana puhuja.[/QUOTE]
Tai muuten sekopää ja häirikkö. Jos siis välit on huonot vaan heidän henkilökohtaisista syistään, niin sitten ei mitään. Pidä etäiset välit, niin ei mene hankalaksi.

Ei kai rivarinaapurit ole osa teidän perheen elämää? Ei meillä ainakaan naapurit ole vieraitamme vastaanottamassa... Kyllä vieraat ihan tohon meidän ovelle tulee, soittaa ovikelloa ja tulee sisään. Harvemmin sattuu just joku naapuri kytikselle samaan aikaan.

Eihän naapureiden kanssa tarvitse välttämättä olla missään tekemisissä. Ja vielä vähemmän vanhempien pitäisi olla missään tekemisissä minun naapureitteni kanssa.

[QUOTE="vieras";21907634]Mitä se isäpuoli sanoisi tilanteesta, jos kertoisit hänelle kuinka paljon asunnosta tykkäätte.[/QUOTE]

Hänen kommenttinsa aiheeseen oli "Jaaha. Pitää sitten varmaan ruveta käymään teillä yömyöhään ettei tarvii sen naisen naamaa nähdä". Leikkiä se taisi olla, mutta totta toinen puoli.

Yhteistyössä