dildoneuvo

  • Viestiketjun aloittaja kaisu
  • Ensimmäinen viesti
Muuten...
Mietippäs miten hölmön näkönen olet kun itseksesi makaat lätty levällään ja tunget tavaraa pilluus silmät sameina. Jo pelkkä ajatus saa joko nauramaan tai oksentamaan mutta omapa on asiasi. Tunge sinne mitä haluat kun kerran puutteessa olet.
 
Leena
Kukahan hullu toi oli. Onhan itsetyydytys nyt ihan normaalia. Melkein kaikki sitä tekee . Mulle kaveri toi semmoisen miehen kalun muotoisen , ei kovin ison ja käytän sitä joskus , kun haluan vaginakiihotuksenkin.
 
Typerä kysymys
Kaikki ei tarvitse kamalaa tavaramäärää tunkea alapäähänsä jos siipan kanssa seksi on normaalia. Sillä ei ole yhteyttä uskontoon! On ihmisiä jotka vain ei pidä tietyistä asioista ja tuo masturbointikin on tapa kun siihen opettelee.
 
Normaalia?
No ei todellakaan ole normaalia vaan merkki jonkin puutteesta. Minusta jo pelkkä ajatus on kummallinen. Kai nyt oma aviomies tai vaimo, tyttöystävä tai poikakaveri riittää. Seksielämä on köyhää jos siihen on pakko ottaa apuvälineitä ja viestittää toiselle, että sinusta ei ole sitten mihinkään, nyt muovia tai metallia tähän. En ole koskaan tuntenut tarvetta koska oma puoliskoni on osannut pitää siitä huolen, että apua ei tarvitse hakea muualta.
 
Kaisu
Nyt en käsitä enää mitään . Miten voi kaikki suhtautua yksinäisen naisen itsetyydytykseen noin negatiivisesti . Minä kun en halua miestä riesakseni , en nyt enkä koskaan ja se lienee nyt sentään oikeuteni. Ja jos näin on niin olisiko minun sitten oltava ihan ilman. ?
 
mies 50v
Älä välitä kaisu , nuo nyt sattuu oleen pihalla kuin lumiukot , mitä tulee itsetyytdytykseen. Onhan tuossa yks ketju jossa on runkkaajia vaikka kuinka paljon . Jatkoja vain sinulle.
 
No voih..
Sinähän voit pitää vaikka kestodildoa läpi vuoden pillussasi. Ei se ketään haittaa, oma häpeäsihän se on. Voit vaikka rakentaa kasvimaan ja hakea sieltä variaatioita herkuksesi yksinäisiin hetkiisi, laita niille ihan nimetkin jos se lohduttaa. Voit tunkea palkkeja vaikka kurkkuun asti, että yksinäisyys hellittäis...ei sulle oo kukaan sanomassa, että sun ei pitäis. Ihmetellä kai kuitenkin saa...?
 
Kipa
Oletko ottanut huomioon myös sinkut, kaikilla kun ei ole miestä/naista. Itselläni on mies ja mieheni osti sauvan jonka kanssa välillä leikkii tuolla minun alapäässäni.

Oma vastaukseni alkuperäiseen kysymykseen. Sain lahjaksi sauvan ja se näytti julmetun pitkältä ja paksulta. Siinä on värinä ja kun mieheni on sillä leikkinyt tuolla alapäässä on se tuntunut julmetun hyvältä ja olen saanut monta orkkua sen ansiosta. Ei muuta kuin ostoksille. :)
 
ananas
Pakko kommentoida tähän ketjuun, että
itsellänikin on aivan normaali, ellei normaalia viriilimpi
seksielämä ja silti mieheni kanssa kokeilemme kaikenlaisia
leluja yksin ja yhdessä :) sehän on elämän rikkaus, sitä paitsi, jollet osaa itse itseäsi tyydyttää, ei kukaan muukaan osaa. Luonnollinen osa elämää, eikä tähän tarvitse perään kirjoitella luonnottomuuksista, sokeaksi ja hulluksi tulemisista ynnä muista naurettavuuksista.
 
Kaisu
Kiitti sulle Kipa ! Olen huomannut että sellaisen hankkiminen nyt ei ole konsti eikä mikään. Minulla on pari mukavaa homopoikaa ystävinä ja ne kyllä hakevat , kunhan vain kerron millaisen . ::))
Itse en taida sentään kauppaan mennä. Näin ""kaupan ""ikkunassa huulipuikoksi naamioidun värisijän , mutta ei minulla mitään ongelmaa ole klitorisorgasmin saamisessa. Vaginaalisen hommaaminen nyt onkin sit hankalampaa.
Muuten en nyt erityisesti pyri mainostamaan seksikumppanitonta elämää minään ihannehommana , se nyt vaan on niin .
 
Noora
Moi. Mä tilasin talvella paljon kehutun ja ainakin yhtä paljo moititun serpent-käärmeen. Musta se näytti vaan jotenki hyvältä eikä niin tuhmalta ku sauvat yleensä. Värinä on aika outo enkä oikein pidä siitä mutta ihania vaginaorkkuja sillä saa. Varsinkin poikakaverin avustuksella.Aika iso se on mut just se täyttävyys siinä onki parasta, ja liukkari tietty kuuluu mukaan leikkeihin. Toista sauvaa suunnittelen, ja ilman värinää, onhan mulla sormet joilla väristellä...
 
Jussi
Mikä sua oikein vaivaa? Itsetyydytys ja leikkikalujen käyttö on ihan normaalia toimintaa, eikä se ole keneltäkään pois. Meillä leikitään sauvalla yhdessä, eikä minua haittaa, vaikka vaimo joskus leikkii sen kanssa yksinkin. Ei se ole korvike, eikä tarkoita, että olisin jotenkin riittämätön, vaan se on mukava lisäpiristys seksielämään.
 
No voih
Onhan se hyvä , että olet oppinut lohduttamaan itseäsi, että ei se korvike enkä ole riittämätön...pakkohan sun on olla jos muija joutuu tarttumaan kankeen yöpöydänlaatikosta.
 
No voih
Ei ole ihme, että ongelmia on kun nautintoon on totuttu vara-osien kautta. Eihän se enää voikaan onnistua luonnollisin keinoin kun kamala tärinä ja rytinä on oltava niin, että kuuma muovi haisee. Miehen penis kun ei sellaista tärinää pidä kun mitä koneista lähtee joten sillä ette saa aitoa nautintoa aikaan. Paljosta jäätte paitsi mutta omapa on syy.
 
Kaisu
Panin ystävähomon asialle ja nyt olen jo kokeillut . Siittimen muotoinen , ei kovin paksu , liukastinta ja silmät kiinni.Hieno emätinorgasmi , eipä ole liikoja ollut. Taidanpa tehä uudestaan. Nyt on vain piilottamisongelma ja jos joku ""hurmuri"" sanoo , että jätä sinne niin hänelle : höh !!Nauraa onnellisena .
 

Yhteistyössä