Dildokysymys

  • Viestiketjun aloittaja suristelija
  • Ensimmäinen viesti
suristelija
Hei! Tää on kyllä vähän tyhmä kysymys, mutta kun en kehtaa gyneltänikään kysyä ja asia kuitenkin vaivaa minua, kysynpähän nyt elleiltäkin, jos vaikka joku osaisi vastata.

Miesystäväni väittää, että ""paikkani"" ovat löystyneet, kun käytän dildoa masturboinnissa. Olen vähän alle 3-kymppinen nainen, ja olen käyttänyt itsetyydytykseen dildoa jo muutamia vuosia , n. 1-3 krt. viikossa. Itse en ole moista ""löystymistä"" havainnut, pikemminkin päinvastoin. Pystyn nimittäin säätelemään omaa orgasmiani myös yhdynnässä, jonka opetteluun dildo on ollut erityisen hyvä apuväline. Hommasin dildon aikoinaan, kun minulla oli jatkuvasti ongelmia orgasmin saannissa, niin yhdynnässä kuin itsetyydytyksessä. Dildosta löytyi apu ongelmaan, ja nyt saan orgasmin lähestulkoon aina ja osaan neuvoa partnerianikin omien erogeenisten paikkojeni löytämisessä.

Niin, ja se dildo on ""tavallisen"" kokoinen, enkä läheskään aina työnnä sitä sisääni, vaan yleensä hieron sillä vain klitorista ja häpyhuulia.
 
ei kai
onhan se miehenkin elin sielä välillä.synnytys löstyttää ei muu miehesi on kateellinen väittää siksi.että senkun jatkat vaan :))itselle ongelma saada orgasmia miehen kanssa en tiedä miksi.Miehet ei useinkaan osaa tehdä naiselle mitään
 

Yhteistyössä