Mies
Onko normaalia että naisenne laittaa dildon teiän peppuun? Minun nainen tekee sen silloin tällöin ja mä nautin siitä todella paljon. Onko muitakin? Onko normaalia?
meillä sama homma. saa vähän niinkuin miestä ja naista samalla kertaa!Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Että se niinku nussia paukuttelee sua perseeseen lantiolle kiinnitetytllä tekokullilla?
Ja sinulle nimimerkki "Homot": Anaaliseksi on vain yksi homoseksin muoto. Homot ottavat toisiltaan myös suihin. Onko siis kaikki suuseksiä naiseltaan haluavat miehet myöskin piilohomoja? Anaaliseksi ei ole yhtään sen homompaa kuin suuseksikään jos mies harrastaa sitä naisen kanssa
Kaikki jotka nauttii tuollaisesta persreijän panosta, ovat HOMOJA, mutta eivät voi myöntää sitä itselleen.Hyi hitto, multa ainakin naisena lähtis viimesetkin panohalut tuommoisen ukon kanssa!
Onko normaalia että naisenne laittaa dildon teiän peppuun? Minun nainen tekee sen silloin tällöin ja mä nautin siitä todella paljon. Onko muitakin? Onko normaalia?
on normaaliaOnko normaalia että naisenne laittaa dildon teiän peppuun? Minun nainen tekee sen silloin tällöin ja mä nautin siitä todella paljon. Onko muitakin? Onko normaalia?
mun poikakaveri panee mua joka päivä perseesee et on se ihan upeet saada dildooki
mun poikakaveri panee mua joka päivä perseesee et on se ihan upeet saada dildooki
Jäin jatkoille vanhemman naisen luokse, sillä oli tärisevä sauva tyynynalla. Pani sen surisemaan ja hiero muniani, sit piti kääntyä ja otti kalsarit alas. Levitti pyllyäni ja työnsi värisevän sauvan pyllyyni että tuntu kun oli iso. Välillä pani rasvaa ja jatko kunnolla, piti vaan levittää pyllyä kunnolla ja anto piiskaa samaanaikaan. Aamulla halus että annan sille munaa molempiin paikkoihin.Joskus leikittiin dildon ja pikku piiskan kanssa.
Hän otti dildon pimpistään ulos ja alkoi sivellä takapuoltani ja yhä enemmän anusta kohti. Lähdin leikkiin ja kieltämättä kiihoituin, lantioni kiihtyi. Vaimo painoi anaaliiia sisään, sattui hitosti. Pyysin liuukuria minulle, rasvasin anaalini.
Vaimo työnsi dildoa uudestan, sattui, annoin jatkaa, mutta pyysin kohta ottaa se pois. Pyysin yrittää hetken päästä uudestaan, sitten meni jo melkein itsestään sisään. Sain olla takaa ja edestä samantien, edessä ollessa nuolin pimppiä ja sormetin. Hän sai melkoisen orgun, jätti dildon peppuuni ja hetken päästä hoiti spermani ulos.
Tämä oli kova muovidildo, ostimme seuraavaksi pehmeän, värisevän dildon. Se taitaa olla paras ja ainakin kerran viikossa saan takapuoleeni.