Digikuvat halvimmalla?

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Mistäs firmasta mä saan teetettyä digikuvat halvimmalla? Polttarikuvia teettämässä, ja niitä on päälle 600 kuvaa, joten kalliiksi saattaa tulla teettäminen. Millähän firmalla olis halvinta? Tai joku könttätarjous?

Mä en oo tajunnu edes vertailla noita hintoja (tyhmä minä!), Ifolorilta oon aina tilannu 0,09€/kpl ja toimitus 2-3 päivää. Mulle tullut yleensä tuossa kahdessa päivässä, esim viimeksi tilasin ti iltana, ja kuvat tipahti postiluukusta torstaina päivällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja täh??;26698912:
Miks niitä kuvia pitää niin hirveesti teettää? Eikö vois valita 20-30 parasta otosta niin joku jaksaa kattoakki.. :0

Samaa mieltä. Ei tuollaisessa määrässä ole mitään järkeä. Määrä ei tässä(kään) korvaa laatua.

Alkuperäinen kirjoittaja täh??;26698912:
Miks niitä kuvia pitää niin hirveesti teettää? Eikö vois valita 20-30 parasta otosta niin joku jaksaa kattoakki.. :0

Koska mä tykkään että kuvat on kaikki kansioissa (muuallakin kun tietokoneen), ehkä meillä ei sit tuu otettua huonoja kuvia, koska eilenkin lähti tilaukseen reilut 300 kuvaa, ja edelliset kuvat on tilattu vajaat 2kk sitten.

[QUOTE="sasa";26698936]Samaa mieltä. Ei tuollaisessa määrässä ole mitään järkeä. Määrä ei tässä(kään) korvaa laatua.[/QUOTE]

Ehkä siksi, ettei niitä olla todellakaan kaikkia siihen polttarikansioon laittamassa? Saanko mä nyt kuitenkin teettää ne kaikki, saan morsiamelle kuvat mitä kansiosta jää yli, kun hän niin tahtoi? Vai onks tää nyt sulle joku hirvee ongelma?

Yhteistyössä