Digi-tv:stä asiaa, kakkonen ja ykkönen pätkii...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blondi

Vieras
Meillä on nyt muutaman päivän ajan pätkinyt toi kuva ykkösellä ja kakkosella, kolmonen, nelonen ja subtv näkyvät ihan normaalisti. Onkohan vika antennissa vaiko missä, jotenkin tuntuu et jos vika ois telkussa niin kaikki kanavat tökkisi. Missäköhän vika? Pitäis vissiin kysäistä naapureilta kuin heillä näkyy...
 

Yhteistyössä