dietti

Mutustelen tässä namuja ja jälleen olen päättänyt, että nyt painon on pudottava ja herkuttelu saa loppua.

Huomenaamusta yritän alkaa rasvattomalle ruokavaliolle. Eli ap: ruisleipää ilman päällisiä(paitsi tietty kurkkua, tomaattia) ja rasvaton jukurtti ja juomaa. Ruoka ihan norm. kotiruokaa, mutta taas leipä ilman voita ja rasvaton juoma sekä salaatti. välipala rahkaa tai hedelmä, toinen ruoka kuten edellä ja ip kuten ap.

Lenkkeilen tietty myös. imetän vielä hieman.

Lähtiskö joku kaveriksi, niin vois tsempata toista?
 
Jep. Huomenna eli nyt jo tänään olen aloittanut! Toivottavasti tää nyt kestää.

Eli motto on että syödä pitää kunnolla, mutta rasva sais palaa varastoista. Mulla on kohta 8 kk vauva, joka ei halua enää imeä. Lypsän ruuille maitoa. Välillä imee aamuisin, nyt taas kaks päivää ollut imemättä. Kun sais vaan tota korviketta menemään niin vois lopettaa epätoivosen lypsämisen.

Illalla mietin vielä, että oisko pitäny jättää iltapala pois ja syödä vain hedelmiä tai marjoja, mitä mieltä? No katsotaan nyt sitten illalla sitä...

Täällähän vois käydä tunnustamassa jos on sortunut, tarkoitus ei kyllä ole sortua, mutta...

Tsemppiä! Jos pysyt mukana niin lasketaan päiviä.
 
syö ihmeessä joo hedelmiä illalla! saat vatsan täyteen, mutta tosi kevyttä on! appelsiinejä ja vesimeloonia saa ainakin syödä surutta! samoin kurkkua ja tomaattia ja mansikoita! tsemppiä! paljonko pudotettavaa on?
 
hermot meni ja samoin hyvä yritys olla syömättä mitään makeeta... samperi.... 2 suklaa patukkaa nyt toistaiseksi... no kunhan saan taas tyhjättyy kaapit ni vo alkaa kunnolla, mul ei voi mitää hyvää olla kotona itsekuri on niin nolla...niin mun vaavi täyttää tänään 3kk...
 
Päivä kerrallaan, huomenna alusta!

6 kiloa ois hyvä pudottaa, viehän se aikaakin sitten...

Tänään tuli huono hetki vasta illalla. Tuli kamala nälkä lenkin jälkeen. Oli pakko syödä näkkäriä ja jukurttiakin, rasvattomina kyllä molemmat ja makean himoon söin vielä rusinoitakin :whistle: .

No nyt on kaapit täälläkin tyhjänä ainakin rusinoista.

Hmm, jos sun vauva vasta 3 kk, niin rasva varmaan sulle tarpeenkin vielä, että maitoa riittää vauvalle. Mun vauva kohta 8 kk ja tosiaan rintamaito hänen ruokailussaan enää pieni osa.

Ja sitten sänkyyn, lasken päivän onnistuneeksi nuista rusinoista huolimatta. Olenkohan liian hyväsydämminen itselleni?
 
Keskustelen täällä keskenäni. Aamun lenkillä mietin kuitenkin, että oiskohan tässä dietissä kuitenkin joskus karkkipäivä. Eittei ihan loputtomiin tartte yhtäkyytiä jatkaa. ´Mitäs mieltä Nizru, oisko kuun loppuun eka etappi sopiva?
 
Vieläkö mahtuu mukaan,vauveli n.4kk.
Painoo pitäs saaha tippuun ja varsinkin tämä makeen himo pois.
Eilien ostin markkinoilta karkkikassin. apua
Kai sitä täytyy tässä lähteä vaunuja työnteleen :)
 
moikka!

ajattelin kertoa teille,että täällä toimii tuommoinen kilopino,jossa me laihduttajat ilmoittelemme painoa ja muita kuulumisia :) !
uusi kilopino ilmestyy joka maanantai ja sieltä saa uskomatonta tsemppiä eli jos vaan kiinnostusta löytyy niin olette tervetulleita mukaan kilopinoilemaan ;) !
hurjasti tsemppiä!!
 
Mikäköhän mulle älyttömälle erkupepulle iski??? Tuli kun salama kirkkaalta taivaalta että makea ei enää raahaa mua tukasta perässään kun vaivaista orjaa :D

Meki käytiin laivalla joku aika sitten ja karkkiahan tarttu mukaan pilvin pimein mutta en oo koskenukkaan niihin!!! Pitäydyin ihan nätisti niissä lakuissa ( joista menee PV pisteitä 2)
 
heipparallaa... oltiin viikonloppu kyläilemässä... onneks meni suht hyvin tämä dieetti totta kai mä syön rasvaa ja muuta tosissaan ku meitin lillan ei oo kun sen 3kk, ja meitin muita muksuja oon imettäny se 6-10kk... eli mitään rajuu dieettiä en alota enneku imetys on täysin loppu... mun tarkotus olis jos osais pystyis lopettamaan tai ees vähentämään tätä älytöntä hyvän, karkin, makeen ja loppuvaiheessa minkä tahansa ruuan ahmimista. se on ku kauppaan on semmoset 20km niin ostaa aina varalle jotain hyvää ja kas kummaa kenen suuhun ne sit loppu viimeks katoo :ashamed: ....
joka ilta yritän käydä joka fillarilenkillä tai kävely/juoksulenkillä koirien kanssa...
mutta jokainen avaamaton karkkipussi ja ties mikä on mulle iso saavutus :saint: ...
maaret joo kuun loppuun eka etappi ja yks karkkipäivä viikossa kuullostais hyvältä....
 
mulla on myös sama vika,että kaupassa käydessä tulee ostettua yllätysvieraita varten jotain hyvää tarjottavaa,sit kun muksut on nukkumassa tulee itte naposteltua.

Nyt ensin kun sais pois 4kiloo,jotka on vielä jäljellä raskausajan 18 kertyneestä kilosta.

Kunhan ensin pääsis siihen,siittä olis hyvä jatkaa.

Uimisesta tykkäisin,mutta täälä neuvolassa ei suositella imetyksen aikana,ettei tule tulehdusta.

Eilen en syönyt herkkuja lainkaan,mansikat on kypsyneet niitä meni eilen toista litraa,ja tietty vatta kipee loppu päivän.
Tänään tuli syötyä sit kohtuullisesti.

Kaikkein pahinta aikaa on ilta,kun muksut nukkuu ja tulee tv:tä katsottua,mainoskatkolla tulee käytyä jääkaapilla.
 
Mä keskustelen täs yksinään....


Olen todella ylpeä itsestäni,kaupassa käydessäni pystyin pidättäytymään karkin ostosta,tällästä ei ole tapahtunut kun viimeksi joulun jälkeen,kun oli tullut syötyä suklaata aivan liikaa.


ja karkkikassiin en ole itse koskenut,yhen pussin annoin mukuloille,kun naapurin lapset poikkes
 
Mä voin lähteä mukaan, kun mun pitää saada tää rasva pois lihaksen päältä. Toisten mukaan en ole menny kun ne on ollu jo vauhdis mukana, kun haluis alottaa yhtä aikaa. Eli tsempataan toisiamme! :D
 
Kolmas päivä kohta pulkassa, mahtaakohan tää auttaa kun ei oo mikään paha tuska ollut ollenkaan. Mullakin tahtoo olla tää ilta-aika pahin, kun lopulta saa olla rauhassa ja töllätä telkkua, niin siinä tulee ihan tapa-naposteltua aina!

Ostin eilen kaupasta riisikakkuja ja aattelin että niitä vois napostella, mutta tarkemmin pakkausta tutkittuani huomasin, että niissä on 3 prossaa rasvaa... olen kuitenkin syönyt pari päivässä :whistle:

Sunnuntaina sitten karkkipäivä vasta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2004 klo 21:04 Maaret kirjoitti:
Kolmas päivä kohta pulkassa, mahtaakohan tää auttaa kun ei oo mikään paha tuska ollut ollenkaan. Mullakin tahtoo olla tää ilta-aika pahin, kun lopulta saa olla rauhassa ja töllätä telkkua, niin siinä tulee ihan tapa-naposteltua aina!

Ostin eilen kaupasta riisikakkuja ja aattelin että niitä vois napostella, mutta tarkemmin pakkausta tutkittuani huomasin, että niissä on 3 prossaa rasvaa... olen kuitenkin syönyt pari päivässä :whistle:

Sunnuntaina sitten karkkipäivä vasta!
Joo, vaikka äkkiä luulis niin noi riisikakut ei ole mitä parhaimpia laihduttajalle!! :/
Mä äkkäsin tossa (aikaisemmin jo hehkutinkin) Greipin! Siihen reilusti makeutusainetta ja tekemistä riittää kun yrittää syödä sitä :D :D
Siitä ei ainakaan painonvartijoitten pisteitä mee yhtään! ja eiköhän se oo että kaikkea tuoretta kannattaa napostella, mut ei herneitä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2004 klo 14:11 nirzu kirjoitti:
hermot meni ja samoin hyvä yritys olla syömättä mitään makeeta... samperi.... 2 suklaa patukkaa nyt toistaiseksi... no kunhan saan taas tyhjättyy kaapit ni vo alkaa kunnolla, mul ei voi mitää hyvää olla kotona itsekuri on niin nolla...niin mun vaavi täyttää tänään 3kk...
suklaan nälkään kannattaa syödä weetos patukoita!! vievät äkkiä suklaan himon ja ei oo kaloreita ku muistaakseni 88/patukka!!, vinkiksi vaan! :)
 
Anne-74
Täällä olis kans yks punkero, joka tahtoo mukaan! Vauvelini on 8kk ikäinen ja mulla painoa yhtä paljon kuin laitokseslta kotiintultuani eli 95 kg, ääääkk :-(. Tavoitteenani on se 70kg, jossa olen koko ikäni melkein pyörinyt.

Ensimmäisessä raskaudessa, 7 vuotta sitten, lihoin vain 10 kg ja laihduin alle sen parissa viikossa vaikken laihduttanutkaan, mutta nyt ollaan niin läskissä, että apuva!Onkohan tällä nousseella iällä jotain tekemistä painonnousun kanssa, tai pikemminkin jumittumisen kanssa? TOsin liikunta on jäänyt aika vähälle ja naposteltuakin tulee ihan liikaa...juu, mutta eilen oli eka diettipäivä, eli söin terveellisesti hiukan kaloreista nipistäen. Ja luonnollisesti rasva ja sokeri on minimissä.

Olis kannustavaa kuulla muiden laihentuvien kuulumisia, kuinka paljon putoaa ja missä ajassa, sekä diettivinkkejä, esim. mikä kenellekin auttaa iltamässäilyn lopettamiseen jne.

Eikun tsemppiä jokaiselle!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2004 klo 11:24 Anne-74 kirjoitti:
Olis kannustavaa kuulla muiden laihentuvien kuulumisia, kuinka paljon putoaa ja missä ajassa, sekä diettivinkkejä, esim. mikä kenellekin auttaa iltamässäilyn lopettamiseen jne.

Eikun tsemppiä jokaiselle!
Mulla on pudonnu nyt 6kg vajaassa kuukaudessa ja ihan pelkkä perinteinen niskasta kiinniotto autto (tosin vaikeuksien kautta)
Nyt lasken Painonvartijoitten pisteitä ja ei tarvi kyllä kauheesti nälkää tai napostelua miettiä kun saa syödä ihan riittävästi.
Heikkoja hetkkiä ei ole ollu juuri lainkaan, eli voi olla että jossain vaiheessa taivas repeää kun tuntuu LIIAN helpolta. Säästän puolet pisteistä illalle, koska en ole koskaan aamusta/ päivästä nälkäinen. (ehkä sen rytmin vois helposti muuttaa olemalla pari iltaa syömättä, kattoo nyt..)
Ja tämähän ei ole dietti, vaan opetellaan syömään kohtuudella!!!

Onnea päätökselle ja tervetuloa joukkoon! :D
 
Nyt kun tää mun sessio on viidennessä päivässä, niin paino ei oo kyllä pudonnut yhtään :( , mutta olo on silti jotenkin kevyt ja hyvä. Jospa se elimistö kohta alkais polttaa nuita varastorasvoja, kun tämä tässä etenee, toivon ainakin. Mä kun syön sitä karkkia ym. niin mä syön kyllä yleensä niin paljon, että tulee hivenen huono olo, sitä ei ainakaan nyt sitten ole. =)

Tsemppiä muille!
 
Anne-74
Maaret, älä lannistu! Mulla kestää yleensä kaksi viikkoa kun rupeaa putoamaan, kai se vie aikansa kun elimistö reagoi uuteen tilanteeseen. Niin ja niitä pysäkkejä on odotettavissa matkan varrella useampia vaikka söiskin kevyesti. Ja nämä pysäkit ovat ainakin mulle olleet monesti se kompastuskivi ja depis on iskenyt ja koko homma mennyt ihan jäihin. Tsemppiä!
 
no niin taas pääs kirjautumaan...
joo siis suht hyvin on kyllä menny paino ei tosissaan oo pudonnu mut mieli pirteempi....
mulla taas illat menny paremmin, kun ei päivsin oo ollu kotona niin illalla niin paljo hommaa että oksat pois....
mutta en oo luopunu mun tavasta syödä yhtä jäätelöö illalla...pirkan amppari mehujäässä ei oo ku 80 kalorii....
tänään tuli taas kyl syötyy ennenmän ku tarvis, mut ku se ruoka maistuu niin hyvälle.... :p :D
tsemppiä kaikille muille.... perässä tullaan :D
 
Täytyypäs huomenna kokeilla noita weetos patukoita,kun toi suklaa on heikkouteni
Kaksi päivää ilman karkkia,ja tänään kylässä otin vain ohuen siivun pullaa
Eilen tuli syötyä vähän jäätelöä

Kai tämä ikä vaikuttaa myös ettei meinaa raskauskilot tippua,edellisestä raskaudesta sain kaikki kilot pois 2kuukauden aikana

En ole vaa´alla käynyt,kun se vie ainakin viikon ennen kuin lähtee tippuun.


Tsemppiä kaikille! :) :)
 
Olenpas keksiny uuden kaupassa käynti-ajan!! Kun aina hehkutetaan tätä "silloin kun olet syönyt", niin mulle on tehokkainta heti salitreenin jälkeen. Sen jälkeen ei ole nälkä ja tulee sitten siellä mietittyä viisaimpia iltaruokia. Mulla toi iltasyöminen on huono juttu kun sitten aamulla on hirveä nälkä. :whistle:

Nyt just tulin salilta ja kaupasta ja selkä vääränä ruokaa... (pyörällä...) huomenna ajattelin luistaa ja tehdä kantarellimuhennosta, kun vihdoin löyti meidän kylältä kantarellin myyntiä.. Kääk... Hedelmiä sikana.. Muuten, olen aiemminkin laittanu tänne yhden ihanan herkun ohjeen, sopii aamu-, väli- tai iltapalalle, mutta varokaa siihen voi jäädä koukkuun....


Iso muki:

puolet LIDLin maustamatonta 1,5% jugurttia (muita testattu ei niin hyvää, toi jug. on miedonmakuista..)

puolet mansikoita survottuna

makeutusainetta oman mielen mukaan

Toimii kesällä ja talvella, tuoreista tietenkin parempaa.. Mut nyt täytyy lähteä tekemään proteiinijuoma, tsemppiä kaikille!!!!

(Ajattelin tossa tavoitettani.. jos kilo/vko ja tavoiten. 60, niin siihenhän menee.. ööö... 17 vkoa!!!! Apua!!! Niin kauan!!!) :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä