dietti

\|O Että mä olen vihainen itselleni. Kävin kaupassa ja katselin vaatteita, sovitinkin ja huomasin etten mahdu enään entiseen kokooni. Päätin ostaa vaaan. Tulin kotiin ja puntari näytti hurjaa lukemaa. Päätin jälleeen kerran että ny se laihdutus alkaa, :'( Nyt mussutin 8 palaa sinistä suklaata. Missä on se tahdonvoima!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2004 klo 18:50 Vieras kirjoitti:
\|O Että mä olen vihainen itselleni. Kävin kaupassa ja katselin vaatteita, sovitinkin ja huomasin etten mahdu enään entiseen kokooni. Päätin ostaa vaaan. Tulin kotiin ja puntari näytti hurjaa lukemaa. Päätin jälleeen kerran että ny se laihdutus alkaa, :'( Nyt mussutin 8 palaa sinistä suklaata. Missä on se tahdonvoima!!!!!!!!
Tää on just mun tekstiä, siis tarkotan, et mä oon kans kokenu tuon mut silti en saa itteeni pidettyy dieetil. Oiskohan tääl kilopinol mitään apua?
 
joo ei ole helppoa olla mussuttamatta makeeta.

Mulla meni 1.5 viikkoo hyvin,eilen sit tuli sorruttua ja pahasti(anopin aiheuttamaan mielipahaan) tuli syötyä viineri ja suklaalevy ja sit illalla tv pussi.

Yöllä sit iski migreenikohtaus,liekö liiallisesta makeesta
 
Mukaan vaan tähti83! Eikä lupia tartte kysellä... :D

Minä sorruin kans torstaina vaikka vasta pe piti olla karkkipäivä. No söin tietty perjantainakin silti. Tänään on taas tuskaa ja vierotusoireita! No kahen tunnin päästä lähen lenkille.

Mulla näyttää puntari epäilyttävästi siltä, että tällä viikolla tulee painoo lisää. No katotaan nyt sitten maanantaina :\| pelottaa :(
 
Tänään oltiin syntymäpäivillä,oli todella hyvää juustotorttua ja tietty muutakin tuli syötyä,sit mtkalla syötiin yks karkkipussi.

Toden näköisesti ne mun 200g on tullut takaisin,sillä tää viikko on mennyt herkutelles, enkä ole liikkunut viikon aikana kun kahtena päivänä,eilen työntelin vaunuja 1,5 tuntia,mutta se ei paljon auta tässä mässäyksessä.

Toivottavasti muilla menee paremmin......... :)
 
Eilen tulikin sitten kuntoiltua jahden päivän edestä,
aamulla otin stepperin esille ja 15minsaa meni siinä
minkähänlaista tahtia muut pitää itselläni 15 minuutis tulee 890-920 askelta

Sit puolen päivän jälkeen menin vaunuja työnteleen,minun tuurillani alkoi sataan vettä kaatamalla,kun kotiin oli matkaa vielä vajaa 2km.

Ja ei yhtään herkkua mennyt suuhun :) :)
 
Täällä on nyt roikotettu itteä niskasta lauantaista lähtien. Niinpä maanantain kilopinoonkin pääsin hehkuttamaan -600 grammalla. Täyttä kitumista kyllä elämä nyt. Jotenkin se alku innostus ja motivaatio ja päättäväisyys on tiessään :/ ja mielessä vaan pyörii, että kyllä herkut ja namit nyt maistuis NIIIIIIN hyviltä :eek: !

No päivä kerrallaan enää tää päivä, ke ja to ja sitten koittaa taas ihana perjantai herkkuineen! :D :D :D
 
Moikka kaikille!

Mulla on huomenna karkkipäivä ja täytyy sanoa, että nyt tulee tarpeeseen. Nyt on menny edellisestä perjantaista niin tiukkaa linjaa, että hiukoo suorastaan. Paljon on tullu juotuakin ja osittain syy on kyllä siinä, että ollaan lasten kanssa flunssassa. Ruokahalu on ollu hieman tiessään ja lepo minimissään, kun tuo meidän pikkutyttä 9 kk nukkuu yöt vaan 15 minsan pätkissä. eli yölläkin tulee liikuntaa sängystä ylös vähän väliä. =)

no joo ei kyllä oikeesti paljoo naurata tuo nukkumattomuus, kun vielä on itekkin kipeenä. :(

no kaikki kai loppuu aikanaan ja huomenna kyllä herkuttelen!!!! :p :p
 
Nyt on neljä päivää putkeen tullut kuntoiltua, ensin vaunuja työntäen n.tunti sitten illalla stepperillä väh. 15min.
Tänään on tehtynä jo molemmat,stepperillä meni aika mukavasti 25minsaa,sitten rupes uupuun.

Viikko olis varmaan mennyt painon suhteen paremmin,jos ei olis tullut syödyks nameja,itte onneks en ole ostanut kaupassa käydessä,mutta vieraat on tuonut niitä muksuille ja sit tietty itekin syönyt niitä,jumpopusseis on jo kyllä syömistä

Maanantaina sit näkee miten painon on käynyt viime maanantain jätin tarkotusella väliin
 
Täällä on valitettavasti pidetty toinen namipäivä putkeen. Mikä siinä onkin aina namipäivän jälkeen niin vaikeeta seuraavana päivänä. :ashamed: :ashamed:

Paino oli tänä aamunakin kyllä kolmatta päivää 65,2, mikä olis 600 g alempi kuin viime maanantain tulos, mutta katotaan nyt maanantaihin asti, voihan se vielä noustakin tätä menoa.... :x :D :D
 
Onneks vihdoin viimein tää mun paino lähtee liikkuun,toivottavasti jatkossakin alaspäin.
Nyt 2viikon aikana 400 eli 200 per viikko, ei ole paljon mutta parempi kuin ei mitään.

Itse yllätyin,kun viime viikon keskiviikosta lähtien kävin joka aamu vaaalla,kuinka paljon paino heittelee,itselläni oli 800 gramman välillä paino seilas,itselleni on kyllä parempi vaihtoehto tämä kerran viikossa punnitus.

Jälleen kerran tein päätöksen,että syön vain tummaa leipää,saa nähdä kuinka kauan päätös pitää,sillä vaalee leipä on herkkua.

Hyvää päivän jatkoa! :D
 
Nyt on mennyt viikko niin että olen joka päivä kuntoillut ja tuntuu että olis vähän pirteempi aamuisin,tietty tää sateinen ja synkkä ilma vähän potuttaa.

Eilen meni stepperillä 2plussaa lukiessa 35minsaa,mikä oli mun ennätys yhteen menoon ja olisin vieläkin jaksanut,mutta pikkuinen kyllästy köllötteleen lattialla.

Eilen meillä oli vauvatapaaminen,mutta sain pidettyä syömisen kohtuudessa,ainakin omasta mielestäni :)
 
Täälläkin aletaan vihdoin taas kuntoilu. Viikon jäi lenkit väliin kun flunssaa podettiin.

Mekin oltiin lasten kanssa kaks päivää mummolassa ja siellä on kyllä vaikeeta pitää nuista syömisperiaatteista kiinni, kun on kaikenlaista kakkua ja muuta tehty just meitä varten ja jotenkin se revähtää niin helposti siellä äidin herkkujen ääressä. Voitkin voitelee leivälle eikä edes muista ettei pitäny. Nytkin toista leipää voidellessa vasta yhtäkkiä muistin, että eihän mun pitäny rasvaa syyä. Kotona se jää ihan automaattisesti pois, mutta miten sitä ei kylässä muista!? höh :$
 
Olen pitkästä aikaa PV-dieetillä ainakin jonkin aikaa, kun kesälomalla painontarkkailu vähän pääsi pettämään. Kyllä on kamalaa, kun kaikki ruuan kuvatkin alkavat näyttää ylivoimaisilta, eilenkin oli lehdessä joku kuva, missä oli tuoreita rieskoja ja voita... pahaa tekee. Samoin ajatuskin tutuista herkuista valtaa ajatukset täysin. Pienikin pala maistuu taivaalliselle, kun on muutaman päivän herkuitta.

Tällä hetkellä tekee mieli tuoretta leipää, juustoa, suklaata, kääretorttua, pizzaa... sekä viiniä.

Huono viikko laihdutukselle, kun töissä kauhea stressi päällä ja iltaisinkin joutuu tekemään hommia. Herkuttelemalla yleensä on yrittänyt jaksella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2004 klo 11:14 Sanna kirjoitti:
Olen pitkästä aikaa PV-dieetillä ainakin jonkin aikaa, kun kesälomalla painontarkkailu vähän pääsi pettämään. Kyllä on kamalaa, kun kaikki ruuan kuvatkin alkavat näyttää ylivoimaisilta, eilenkin oli lehdessä joku kuva, missä oli tuoreita rieskoja ja voita... pahaa tekee. Samoin ajatuskin tutuista herkuista valtaa ajatukset täysin. Pienikin pala maistuu taivaalliselle, kun on muutaman päivän herkuitta.

Tällä hetkellä tekee mieli tuoretta leipää, juustoa, suklaata, kääretorttua, pizzaa... sekä viiniä.

Huono viikko laihdutukselle, kun töissä kauhea stressi päällä ja iltaisinkin joutuu tekemään hommia. Herkuttelemalla yleensä on yrittänyt jaksella.
Tsemppiä vaan sulle vastustaa nuita mielitekoja!

:D

Mulla on pyörinyt useamman päivän jo mielessä fasupalat vai onko ne nyt sitten fanipaloja! Mulla tosin huomenna koittaa taas herkuttelupäivä ja silloin voin päästää mieleni valloilleen. En tiedä miten jaksaisin joka päivä pidättäytyä. Minulle sopii paremmin tälläinen repsahduspäivätaktiikka painonpudotuksessa. ;) =)
 
Kai sitä vois kans huomenna muksujen kanssa pitää namipäivän,kun on aika hyvin viikko mennyt.

Tänään on kuntoilu jäänyt vähiin,on joutunut viihtyyn marjapuskis,että sais ne tehtyä.vielä varmaan kolme maijallista tulis,että taitaa mennä huomennakin kuntoilut marjojen noukkimiseen.

Pääasia ettei istu sohvalla ja ahda suuhun mitä kaapista löytää,kun semmoinen paha tapa on olemassa,ainakin minulla :flower:
 
Namipäivä tuli pidettyä ja olo oli sen mukainen :( illalla,oli huono olo ja päätä särki.

Kyllä sitä tuli syötyäkin,varmaan viikon edestä.
Ensi meni nappariin viineri ja jäätelö,sit sipsejä ja suklaalevy ja sit kahdesta karkkipussista loput mitkä ei menny muksujen suuhun.

Sit illalla kun tuntu että makeeta ei kiitos enää vaan suolasta,pitsaa tuli sit syötyä aivan ähky.

Tänään ei ole todellakaan tullut herkuteltua,ei ole edes mieli tehnyt,
hyvä vaan,jos meinaa uskaltaa maanantai aamuna mennä vaaalle.
 
Minä söin kans eilen karkkia ja fanipaloja ja sipsejä ja ties mitä, mutta vaikka sain kans itelleni huonon olon eilen niin tänään tekee kyllä mieli namia silti...Ja olen kyllä taas antanut itselleni periksi ja napostellut lakuja vähän :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Tää viikonloppu on aina tuskaa :(

Eilen tein kyllä onneks kahden tunnin vaunulenkin vauhdilla (3-vuotias oli seurakunnan kerhossa ja painelin sillä aikaa täyttä vauhtia vauvan kanssa). Oli illalla jalat oikein kipeinä. Ja kävinhän mä tänään tunnin juoksemassa, mutta ei tää kyllä silti näin sais mennä :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mitenkähän nää kolme kiloa sais vielä pois, että vois suoda itelleen vähän enemmän herkkuja?
 
Kyllä aamulla masensi kun meni vaaalle,painoo oli tullut viikon aikana lisää :( :(

Perjantaina näytti vielä lupaavalta,kun en malttanut pysyä vaaalta pois.Se namipäivä olis pitänyt siis jättää väliin,ja eilen tuli syötyä taas jätskiä :(

Ei ole hauskaa,ei
 
On tästä laihduttamisen yrittämisessä ollut se hyvä puoli,että on tullut liikuttua enemmän.

Stepperillä menee jo tunti päivässä,45minsaa on pisin yhteen menoon.

Mutta ilmeisesti sitä on tullut herkuteltuakin,kun ei paino laske,

Tällä viikkoo olen sortunut pitämään yhden herkkupäivän liikaa :(

Ens viikolla alkaa kaikki kerhot ja muut harrastustapahtumat,jospa se syöminen "unohtuis" :D
 
Muistakaa ettei painon vaihtelu oikeestaan oo ku suuntaa antava merkki laihdutuksessa, sillä lihas painaa enemmän ku läski! Ku aloin tekee ruumiillista työtä, paino pysy samassa mutta vaatteet tuntu kasvavan, sillä kiinteydyin. Eli elkää antako vaa'an masentaa :)
 
ellirilli harmaana
Hei vaan taas!

Tuo lihashomma on kyllä täyttä totta. Minulla on kans nyt tyssännyt painon putoaminen ihan tykkänään. Toisaalta ote on lipsunutkin pahasti tässä loppukiloissa. Mulla ois vielä vajaat kolme kiloa tavoitteeseen :headwall: . Mutta nyt paino junnannut paikallaan monta viikkoa.

Niin ja mulla ei oo kyllä lihakset kasvanu varmaasti, jollei painavana juoksusta ;) . En todellakaan ole tehnyt lihaksia kehittävää yhtikäs mitään. Olis kyllä alettava ees kuntopiiriä tekemään. Oon nimittäin vaan juossu ja se ei lihaksia kasvata. Tosin en haluakaan kasvattaa, vaan vahvistaa vois joitain osa-alueita.

Se on kyllä kumma kun lopetti imetyksen ja alkoi pudottaa painoa niin tissit hävis kyllä kovaa kyytiä, mutta mahassa on edelleen tuo röllykkä. :eek: :D
 

Yhteistyössä