dickpicit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuka tekis väärin?

Jos joku urpo, jonka siis tunnet työpaikalta, lähettäis sulle dickpicejä pyytämättä. Ja vaikka kommentoisit negatiivisesti, niitä tulisi. Sitten laittais tän kuvan kahvihuoneen seinölle ja siihen tekstin: " Jamin Kikkeli".

Sinä syyllistyisit moneen rikokseen. Ainakin seksuaaliseen häirintään duunipaikalla. Lisäksi sukupuolisiveellisyyden loukkaamiseen. Lisäksi yksityisyyden loukkaamiseen Jami-paras suhteen. Noin alkuun.

Muuten aattelisin, että olis sille ihan oikein. Mutta laki ajattelee toisin.

Hassuu muuten että meillä on tuolla tehtaan vertaalla vielä semmosia seksikuvia seinillä, että "oksat pois". Ei siis mitään Pirelliä vaan tyttöjä pyllyt pystyssä niin että p-reikäkin hohkaa. Luulin, että tommosten aika on ohi. Eikö tuo ole seksuaalista häirintää myös?

Itse olen lähettänyt kikkelikuvia enemmänkin. harmitonta hubaa, Ja hövettävää ei ole. Kerran yksi typykkä laittoi viestin, että "onpas pieni". Satuin tietämään sen vätyspoikauystävän. Sillö oli pienempi. Laitoin sitten viestiä, että mitäs sä sitten sille pienimunaiselle uuvatille jaat rasiaa. Meni hiljaseks.

ootko muuten ite saanut koskaan ei-toivottua (tai edes toivottua) dickpickiä. Minä en nimittäin oo ja aina ihmettelen että miksi jotku niitä saa. Onko se sitten vaan että mimmosissa piireissä netissä liikkuu...

Ei oo tapana antaa numeroa sellaisille joihin en luota.

Mutta muita viestimiä pitkin olen saanut sekä toivottuja että ei niin toivottuja.

Hassuu muuten että meillä on tuolla tehtaan vertaalla vielä semmosia seksikuvia seinillä, että "oksat pois". Ei siis mitään Pirelliä vaan tyttöjä pyllyt pystyssä niin että p-reikäkin hohkaa. Luulin, että tommosten aika on ohi. Eikö tuo ole seksuaalista häirintää myös?
Meillä kiellettiin jo 15 vuotta sitten. Itse asiassa kiellettiin heti kun me "tytöt" pistettiin poikakalenteri esille.

Itse olen lähettänyt kikkelikuvia enemmänkin. harmitonta hubaa, Ja hövettävää ei ole. Kerran yksi typykkä laittoi viestin, että "onpas pieni". Satuin tietämään sen vätyspoikauystävän. Sillö oli pienempi. Laitoin sitten viestiä, että mitäs sä sitten sille pienimunaiselle uuvatille jaat rasiaa. Meni hiljaseks.
Mistä tiedät, että sillä on pienempi? Ootko ihan luvan kanssa kädettäny sitä, että saat mitat.

No sen verran pieni, että ei se niin paljoa kasvaa voi. Muutenkin on niin nynnerön oloinen kaveri.. Typykälle kyllä heitellyt juttua, että kiinnostaiskos saada kunnon munaa. Reaktio on semmonen, että kyllä sen aistii, että mieli tekis mut ei kehtaa sanoa.

Varmaan miettii tekosekoitinta, munanviipaloijaa tai jopa roskasilppuria :D

No sen verran pieni, että ei se niin paljoa kasvaa voi. Muutenkin on niin nynnerön oloinen kaveri.. Typykälle kyllä heitellyt juttua, että kiinnostaiskos saada kunnon munaa. Reaktio on semmonen, että kyllä sen aistii, että mieli tekis mut ei kehtaa sanoa.
Et taida tietää paljoa peniksistä. Lepotilasta erektion kokoa ei tosissaan voi nähdä. Eli ainoa keino tietää koko, on saavuttaa erektio.
Typykän reaktio on sun fantasiaa. Mitä odotat, jos kysyy julkisesti tolleen :D sä oot joku teini.

On se seksuaalista häirintää. Jos haluat ne kuvat pois, niin ilmoitusasia lienee. Tietenkin työyhteisössä kannattaa aina harkita, että miten paljon (ja miksi) ne kuvat kiusaavat eli että kannattaako nostaa meteli ihan vaan periaatteesta. Vie mieluummin joku vastaava mieskuva sinne (ei Jamia kuitenkaan), niin saattaapi olla että kompromissina poistuu nainenkin.

Yhteistyössä