hmmm
siis olen menossa yhteen toimenpiteeseen niin kumpaa sitä ennen kannattaa ottaa? mikä ero noilla on?
onkos sulla molempia? vai saatko ite päättää mitä otat siellä?Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:siis olen menossa yhteen toimenpiteeseen niin kumpaa sitä ennen kannattaa ottaa? mikä ero noilla on?
saan lääkäriltä reseptin sitä ennen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ethän kai ole ottamassa ihan ominpäin ennen toimenpiteeseen menoa...? Saat kyllä sairaalassa ennen toimenpidettä esilääkkeen, jos sellasen tarvii.
mulla se tosiaan lisää pelkoa yksistään käytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:siis opamox mulla menee tarvittaessa, diapamia suositeltiin mut en sitten tiedä. opamox ei ainakaan vie kyllä pelkoa pois.
niin opamox?Alkuperäinen kirjoittaja mm..:mulla se tosiaan lisää pelkoa yksistään käytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:siis opamox mulla menee tarvittaessa, diapamia suositeltiin mut en sitten tiedä. opamox ei ainakaan vie kyllä pelkoa pois.
Ei tietoa, mut lasten isällä vois olla.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:siis olen menossa yhteen toimenpiteeseen niin kumpaa sitä ennen kannattaa ottaa? mikä ero noilla on?
Vuosikymmeniä Opaa käyttänyt taivutti minut sinnikkyydellään testaamaan 15 Mg annosta vaikka sanoin etten tartte lääkkeitä. Hän ottaa jopa 6/vrksiis opamox mulla menee tarvittaessa, diapamia suositeltiin mut en sitten tiedä. opamox ei ainakaan vie kyllä pelkoa pois.
Hän siis ottaa kokonaisia 6x30 mg. Kokeilin vaan puolikkaalla eikä tunnu missäänVuosikymmeniä Opaa käyttänyt taivutti minut sinnikkyydellään testaamaan 15 Mg annosta vaikka sanoin etten tartte lääkkeitä. Hän ottaa jopa 6/vrk
En huomannut MITÄÄN vaikutusta vaikka siitä on jo yli 30 min. Ja kuulemma pitäisi ensikertalaiselle kyllä tuntua (jos on mentaaliongelmia.)
Oon iloinen kun hän sanoi ettei mulla ole mitään päänsisäisiä niitä enkä halua kokeilla niitä ennää kun kaik on hyvin
Mikä häntä vaivaa?Hän siis ottaa kokonaisia 6x30 mg. Kokeilin vaan puolikkaalla eikä tunnu missään
Kaikki mistä minä en. Bipo, narsismi, alkoholismi, ketjupoltto, hankala luonne, välit poikki lähes joka suuntaanMikä häntä vaivaa?
Siis onko hänellä resepti noin valtaviin annoksiin? Miksi ihmeessä suostuit ottamaan toisen lääkkeitä?Kaikki mistä minä en. Bipo, narsismi, alkoholismi, ketjupoltto, hankala luonne, välit poikki lähes joka suuntaan
kuten surullisesti jopa vanhempiin, isä on julma ja sairas psykopaatti , sisaruksiin ja omiin lapsiinkin
On tietty reseptit kaikkiin ja syö suuria määriä päivittäin. Ihme että maksa kestääSiis onko hänellä resepti noin valtaviin annoksiin? Miksi ihmeessä suostuit ottamaan toisen lääkkeitä?
Juuh. Tuo yksi kokeilu riitti eikä tarvetta sille oleOn tietty reseptit kaikkiin ja syö suuria määriä päivittäin. Ihme että maksa kestää
No hän vähän painosti niin suostuin kokeilemaan puolikkaan mielenkiinnosta kun se nyt on vaan joku rauhoittava ja auttaa nopeasti jos on he on ahdistuneita tms
Totesi että pääkoppani on kunnossa kun en tuntenut mitään eroa
Tosin nukahdin myöh yllättäen sohvalle