Diane Novat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sonja

Vieras
Olen syönyt ko.merkkisiä pillereitä kaksi liuskaa. Olen jo tässä vaiheessa huomannut inhottavia sivuvaikutuksia,mutta en ole varma johtuvatko ne pillereistä vai jostain muusta.Toivoin että hormonit ja ylipäätään pms-oireet vähenisivät pillereillä, mutta..jo näin lyhyen ajan sisällämm.rinnat ovat olleet aivan sairaan kipeät (mastopatiaa jo ennestään) ja olen saanut aivan tajuttomia raivareita, jonka aikana päässä ""pimenee"",astiat lentelee jne...(tälläista en ole koskaan aikaisemmin tehnyt)Onko jollain muulla olluts amankalt.sivuvaikutuksia?

Mä popsin muutaman vuoden kans pillereitä. Rähjäsin ja paruin vuoronperään.. Vaihdoin Nuvaring-renkaaseen ja siihen loppui. Suosittelen vaihtamaan merkkiä tai sitten siirtymään suosiolla renkaaseen.. :)

Mä söin puoli vuotta kunnes oli aivan pakko vaihtaa merkkiä. Sain mm. älyttömiä ja usein aiheettomia itkukohtauksia. Lisäksi oli selvästi masennusta ja parina viimeisenä kuukautena ilmeni myös syömishäiriöitä. Ruoka ei maistunut ja kun pakotin itseni syömään tuli tietenkin oksennus. Kaikkia ruoat mm. myös haisivat pahalle...että tällasta.

Olen syönyt ko.merkkisiä pillereitä kaksi liuskaa. Olen jo tässä vaiheessa huomannut inhottavia sivuvaikutuksia,mutta en ole varma johtuvatko ne pillereistä vai jostain muusta.Toivoin että hormonit ja ylipäätään pms-oireet vähenisivät pillereillä, mutta..jo näin lyhyen ajan sisällämm.rinnat ovat olleet aivan sairaan kipeät (mastopatiaa jo ennestään) ja olen saanut aivan tajuttomia raivareita, jonka aikana päässä ""pimenee"",astiat lentelee jne...(tälläista en ole koskaan aikaisemmin tehnyt)Onko jollain muulla olluts amankalt.sivuvaikutuksia?
😇

Yhteistyössä