Diane novan apu

• Viestiketjun aloittaja Akneen?
  • Ensimmäinen viesti
Akneen?
Kuinka nopeasti dianet auttavat ihoon? Oon nyt viikon syönyt,eikä todellakaan mitään parantumisen merkkejä vielä näy... Jos nyt sattuu niin että nämä eivät tehoakaan,niin mikä sitten voi olla syynä tähän jo monta vuotta kestäneeseen akneen?

Sussu
Ei ne niin pian vaikuta... muutaman viikon kuluessa pitäis jo näkyä ihon rauhoittumista.

Muistaakseni mulla aluksi lisäänty finnit, mut sit alko helpottaa ja sain kyllä todella hyvän ihon n.kuukausien päästä. (nyt tosin sama akne puhjennut ja ihan hirveä ku lopetin pillerit!)

Emppu
Älä huoli. Minulla ainakin aluksi finnit vain lisääntyi, mutta n. kuukauden, parin päästä oli jo selvää parantumista havaittavissa. Ei se elimistö hetkessä totu. Söin diane novaa n. 3,5vuotta ja nyt tammikuusta lähtien ollut käytössä harmonet-merkkinen pilleri. Iho pysynyt yhtä hyvänä, vaikka ei minulla varsinaista aknea ole koskaan ollutkaan.

Pelottaa vaan, kun vauvan yritys aloitetaan, että mitenhän mahtaa tuo iho reagoida... :/

Melli
Odottele vaan rauhassa, parantumisen merkkejä alkaa näkyä vasta muutamien viikkojen jälkeen. Mutta diane nova todella auttaa akneen, olen elävä esimerkki siitä!! Nyt on iho niin sileä että... (jos vanhoja arpia ei lasketa..:) Kärsin tosi pahasta aknesta yli neljä vuotta ja erilaisten antibioottikuurien yms. jälkeen aloin käyttää näitä pillereitä. Tepsii!:) Tällä hetkellä huolestuttaakin juuri se, että akne palaa entistä ""ehompana"" takaisin kun jossain vaiheessa lopetan pillerit... Mutta se on sen ajan murhe. Tsemiä sulle!

Yhteistyössä