Diane nova pillereiden lopetus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirppis

Vieras
Joskus on ollut keskustelua diane novista ja moni on kertonut saavansa pian pillereiden lopettamisen jälkeen finnejä ja huomannut hiusten rasvoittuvan helpommin. Itse olen syönyt ko. pillereitä n. 8 vuotta ja nyt tässä lähiaikoina haluaisin ne vauvahaaveiden takia lopettaa, mutta pelottaa pillereiden lopettamisen jälkeen tulevat (?) "vaivat". Mutta olisiko joku Elli kokenut jotain positiivista Diane novien lopettamisen jälkeen? Vai onko ihan väistämätöntä, että saan taas kiusakseni teiniajan aknen ja rasvoittuvat hiukset ;(...?

Mulle ei tullut ainakaan finnit takaisin, ennen pillereitä niitä oli aika paljon. Raskauduin vuoden päästä lopettamisesta. Imettämisen jälkeen laitatin hormoonikierukan ja poistatin puolivuotta sitten.. Jostain syystä nyt ovat finnit palanneet, pahalta näyttää että myös selkään.. Mutta pillereiden jälkeen ei!

Joo, ei mullakaan tullut pillereiden lopettamisen seurauksena finnejä: ylipäänsä iho Diane Novasta huolimatta on ollut aika huono. Muutenkaan ei tullut mitään oireita, ekat menkat tuli normaaleina normaaliin aikaan mutta sitten kierto meni sekaisin puoleksi vuodeksi.

Miten muuten edellinen kirjoittaja: tuliko sulle raskausaikana paljon finnejä? Mietin, että saako sellainen jolla on/on ollut huono iho helpommin raskausajan näppyläihon kuin hyväihoinen?

Minä lopetin Diane Novat lokakuussa yli 10 vuoden pillereiden popsimisen jälkeen, nyt on kolmas ovis pillereiden jälkeen. Noin kuukausi lopettamisesta alkoi iho huonontua ja hiukset rasvoittua. Nyt on pakko pestä päivittäin hiukset kun ennen pesin joka toinen päivä. Kasvojen iho rasvoittuu huikeasti, ei niinkään finnejä ole tullut, mutta varsinkin otsa kiiltelee, ja puuteripaperia kuluu. Ennen sai olla koko päivän aamun puutereilla, mutta nyt pitää jo 2 tuntia meikkaamisesta käyttää ensimmäiset paperipuuterit. Lisäksi yläselän ja dekolteen alueelle on tullut mustapäitä, joten ahkeraa kuorintaa saa harrastaa. Menkat ja ovikset ovat tulleet ajallaan heti lopettamisen jälkeen, ja kuukautiskivut ovat vain murto-osan siitä mitä pillereiden kanssa oli.

Kiva kuulla, että on edes jotain toivoa, ettei tulisi kauheata finni hyökkäystä. En sit tiedä miten todennäköistä se on, että finnit palaavat... Olen kyllä teinivuosina syönyt Roaccutan kuurin, et onkohan sillä mitään pysyviä vaikutuksia, ettei finnit enää palaisi kovin helposti...?

Minua myös kiinnostaisi tuo, että saako sellainen jolla on/on ollut huono iho helpommin raskausajan näppyläihon kuin hyväihoinen? Tottakai nämä on yksilöllisiä asioita, mutta kiva olisi kuulla kokemuksia.

Söin Diane Novia n. 9 vuotta, ja finnit eivät tulleet takaisin eikä hiukset rasvoittuneet mitenkään entistä enempää. Itse asiassa ihoni oli tosi hyvässä kunnossa! Pillereiden lopettamisesta kuukauden kuluttua tulivat kuukautiset, ja kahden kuukauden kuluttua olin jo raskaana. Nyt tosin, kun raskaus on jo ohi, on iho taas ruvennut vähän kukkimaan...Mutta nyt on toinen haaveissa joten pillereihin en palaa!

Yhteistyössä