Dermosil-tuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käyttääks täällä kukaan Dermosilin tuotteita? Onko hyviä?
Selailen tässä kuvastoa ja tekis mieli tilata jotain =)
Mitä erityisesti suosittelet jos tykkäät?

Mä käytän. Hajustettu dödö on hyvä, oon käyttäny reilu 3 vuotta, enkä pois vaihda. Sit se body red rasva aivan ihanan tuoksusta ja muutenkin hyvää. Itse asiassa shamppoot ja hoitoaineet on varmaan ainoita mitä en käytä. Ripsivärikin on bueno B) Kannattaa kokeilla.

Töissä kuukausittain laitetaan kimppatilaus, ja tilaan joka kerran dödöjä, ne pitää tosi hyvin! Ja E-vitamiinivoidetta, vaaleanpunaista pumppupullossa; ihanan tuoksuista, riittosaa, imeytyy hyvin ja kiva käyttää! Lisäks mustaherukka-suihkugeeli on hyvää!

Mie käytän ja tykkään kovasti. Mulla on puhdistusvaahto ja geeli. Mies käyttää shampoota.
Ehdoton ykkönen on meikinpoisto liinat, tosi hyviä.
Intiimisaippua on hyvä, erityisesti pienten lasten pyllyjen pesussa.
Myös mun kaveri kehu tota extraa ja nyt mullakin on tilauksessa se :)

Kiitos vastauksista =)
Täytyy pistää tilaus eteenpäin, jos kyselis ensin vielä kavereilta jos joku tulis kimppaan tilaamaan, kunnei viitteis ihan 50 eurolla tilata..Vaikka äkkiiks se kyl tulis täyteen, kun kaikkea tuolta tekis mieli tilata =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-76:
Mä käytän. Hajustettu dödö on hyvä, oon käyttäny reilu 3 vuotta, enkä pois vaihda. Sit se body red rasva aivan ihanan tuoksusta ja muutenkin hyvää. Itse asiassa shamppoot ja hoitoaineet on varmaan ainoita mitä en käytä. Ripsivärikin on bueno B) Kannattaa kokeilla.

Vilkaisin vielä nuo dödöt - sisältävät alumiinisuolaa (paitsi stick), mikä ei ole erityisen hyvä asia. Alumiinisuola muodostaa hikirauhasiin johtaviin
putkiin liukenemattoman, geelimäisen tukkeuman, joka estää näitä rauhasia toimimasta, ja erittynyt hiki imeytyy takaisin ihoon.

Alkuperäinen kirjoittaja MinniManni harmaana:
Mut voiko sinne tehdä yksiyis tilausta? Muistan ainakin et loppusumman piti olla vähintään 50e. Mäkin haluaisin tilata, mut en ihan 50 eurolla

Juu, sillä 50?:lla saa nuilla hinnoilla aika paljon tavaraa :D Oulussa on ainkain yks porukka, joka tilaa nuita kimpassa, kokeile sinäkin kimppatilausta kavereiden kans?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-76:

Vilkaisin vielä nuo dödöt - sisältävät alumiinisuolaa (paitsi stick), mikä ei ole erityisen hyvä asia. Alumiinisuola muodostaa hikirauhasiin johtaviin
putkiin liukenemattoman, geelimäisen tukkeuman, joka estää näitä rauhasia toimimasta, ja erittynyt hiki imeytyy takaisin ihoon.

Se stick on kai se ... semmonen vaaleanpunainen pyöreä malli? :D Mulla on ollut se sama jo varmaan 6kk, eikä se ole edes puolessa välissä :o Eli tosi riittoisa.

Ennen kun hurahdin Avoniin, tilailin aina sieltä lähes kaikki pesuaineet ja vartalovoiteet.

Hyviä on mm. intiimisaippua (sitä on vieläkin jäljellä pari pulloa, käytän lapseni pesuun sitä ),

kasvopesu, kasvovesi, puhdistusvaahto E on ok (mutta tuoksu mua tökkii), Ihonhoitovoiteet on ihania, varsinkin hajustamaton, se ei tosiaan haise millekään, mikä on plussaa, imeytyvyys on huippuluokkaa, eikä näissä voiteissa ole mineraaliöljyjä vaan ovat tehty laadukkaammista ja kalliimmista kasviöljyistä.

Olen kokeillut lähes jokaista tuotetta siitäkin firmasta että kysyä saa. :whistle:

Minäkin olen tykännyt kovasti Dermosil-tuotteista. Itse pidän erityisen paljon siitä vaaleanpunaisesta dödöstä, jossa ei ole alumiinisuoloja. Lisäksi suosikkini on kasvopesu ja kasvovesi. Myös tuoksurasvat silloin tällöin käytettyinä ovat ihanan tuoksuisia, mutta jatkuvassa käytössä tuoksu tympii

Olen kokeillut lähes kaikkia niitä. Teen itse tilaukset ja muutama tuttu tilaa minun kauttani. Suosikkejani on dödö, kasvopesu, kasvovoide e, yövoide primo, huulikiilto karmiini, puhdistusvaahto e, extra voide, jalkakylpysuola, saunavoide

Yhteistyössä