Delfiini+hieromasauva+raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Voiko hierosauvaa ja pikkudelfiiniä käyttää raskausaikana? Onko kenelläkään kokemusta? Itse käytin niitä kerran kun niin halutti, eikä mies ollut paikalla. Jälkeenpäin tuli sitten hirveä morkkis että vaaransinko kuitenkin sikön.

Heips!!!!

Sulla ei kyllä hätää, käytä vaan delfiiniäsi!!! Hieromasauvaa en ole vienyt sisään vaan hieronut sillä klitoristaja nam kuinka hyvää tekee....
mies matkatöissä joten näin on pakko toimia kun näin raskaana ollessa haluttais vielä enemän kuin muuten ja muutenkin haluttaa paljon...
Mutta seuraile nyt kuitenkin tekaakö se sulle kivuliaita suppareita, sitte ei ehkä kannata.

"Vaaransinko sikiön"

Mitäh. Siis kertokaa nyt lisää tästä. Itse olen lukenut vain artikkeleita joissa kannustetaan seksiin ja sanotaan, että kun alkaa aika tulemaan niin sitä kannattaisi harrastaa jotta sais synnytyksen käynnistettyä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 14:02 Mies kirjoitti:
"Vaaransinko sikiön"

Mitäh. Siis kertokaa nyt lisää tästä. Itse olen lukenut vain artikkeleita joissa kannustetaan seksiin ja sanotaan, että kun alkaa aika tulemaan niin sitä kannattaisi harrastaa jotta sais synnytyksen käynnistettyä.

Normaali seksi onkin vähän eri asia. Siemenneste aiheuttaa pieniä supisteluja ja niiden avulla voi yrittää saada synnytyksen käynnistymään. Eikä todellakaan aina onnistu.

Hieroma sauvassa on värinä joka ei välttämättä ole hyväksi jos osuu esim. kohdunnipukkaan.