H
"Hilavitkutin"
Vieras
Mitkä alla olevasta listasta olisivat sinun TOP 3 pahimmat turn-offit deiteillä? ja saa toki jakaa kauhean treffikokemuksen jos sellainen löytyy
- outo harrastus
- ujo
- puhuu vain itsestään
- pihi
- valehdellut deitti-ilmoituksessaan jotain oleellista itsestään
- juo itsensä känniin
- tupakoi
- tuijottaa
- asuu äitinsä kanssa tai muu outo asumismuoto/-tapa
- ulkonäöllisesti vastenmielinen
- rehentelee omaisuudellaan
- avautuu existään ekoilla treffeillä
- hörhö
- seksistä vihjaileva
- vastailee takaisin vain lyhyillä lauseilla kysymyksiin, muuten hiljainen
- jokin muu, mikä?
Minun piti treffata nuorena tyttönä hyväkroppainen ja -näköinen tyyppi tämän jätkän omien sanojen mukaan. Treffeille tuli kieroon katsova ja laiha rimpula poika, jonka katse ei noussut kertaakaan keskustelun aikana silmiini (harhaili parikyt senttiä alempana). Puhui ainoastaan tietokoneestaan ja tietsikkapeleistään. Jälkikäteen soitteli, että milloin tavataan uudestaan...
Ja minun TOP 3
1. Pihi (jaan laskun ekoilla treffeillä ja voin toki itsekin tarjota, mutta jos minä tilaan ruoan ja mies tyytyy piheyksissään vesilasiin "kun on niin kallista", niin saa pihistellä yksinään (näin siis kävi mulle kerran).
2. Outo harrastus (yksi fanitti överiksi asti finnhitsejä)
3. Juo itsensä känniin
- outo harrastus
- ujo
- puhuu vain itsestään
- pihi
- valehdellut deitti-ilmoituksessaan jotain oleellista itsestään
- juo itsensä känniin
- tupakoi
- tuijottaa
- asuu äitinsä kanssa tai muu outo asumismuoto/-tapa
- ulkonäöllisesti vastenmielinen
- rehentelee omaisuudellaan
- avautuu existään ekoilla treffeillä
- hörhö
- seksistä vihjaileva
- vastailee takaisin vain lyhyillä lauseilla kysymyksiin, muuten hiljainen
- jokin muu, mikä?
Minun piti treffata nuorena tyttönä hyväkroppainen ja -näköinen tyyppi tämän jätkän omien sanojen mukaan. Treffeille tuli kieroon katsova ja laiha rimpula poika, jonka katse ei noussut kertaakaan keskustelun aikana silmiini (harhaili parikyt senttiä alempana). Puhui ainoastaan tietokoneestaan ja tietsikkapeleistään. Jälkikäteen soitteli, että milloin tavataan uudestaan...
Ja minun TOP 3
1. Pihi (jaan laskun ekoilla treffeillä ja voin toki itsekin tarjota, mutta jos minä tilaan ruoan ja mies tyytyy piheyksissään vesilasiin "kun on niin kallista", niin saa pihistellä yksinään (näin siis kävi mulle kerran).
2. Outo harrastus (yksi fanitti överiksi asti finnhitsejä)
3. Juo itsensä känniin