Deittailu raskaana

Kysymys on siis se, että onko teistä ihan hyväksyttävää käydä treffeillä ja pitää yllä aktiivista seuraelämää raskaudesta huolimatta? Lähtökohta on siis se, että raskaana oleva yksilö on sinkku,

Itse olen siis sinkku ja raskaana (viikkoja nyt 28+2). Mun on käsittämättömän vaikeaa irrottaa siitä kielteisestä stigmasta, mikä kytkeytyy raskauteen ja ihmissuhdekokeiluihin. Käyn kyllä ulkona edelleen aktiivisesti, mutta se tuntuu jatkuvasti häiritsevän väärältä.

Tottakai seuraelämä voi ja saa olla vilkasta raskaudesta huolimatta.

Mutta mua kiinnostaa oikeesti, että onko miehet innokkaita deittailemaan ja iskemään raskaana olevaa naista?
Mä en kysy tätä pahalla vaan tosiaan mielenkiinnosta.
Nimittäin itse en oikein osaa kuvitella että miehenä etsisin ensijaisesti raskaana olevaa tyttöystävää..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Mutta mua kiinnostaa oikeesti, että onko miehet innokkaita deittailemaan ja iskemään raskaana olevaa naista?
Nimittäin itse en oikein osaa kuvitella että miehenä etsisin ensijaisesti raskaana olevaa tyttöystävää..
No onhan niitä kun hakee juuri raskaana olevaa, se on joku fetissi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No onhan niitä kun hakee juuri raskaana olevaa, se on joku fetissi :D
Niin tietenkin nää, mutta eikö se oo aika pieni joukko?
Jos jätetään raskaus-fetissit pois niin onko muita?
Vai onko raskaana oleva "turvallinen" panokaveri kun ei oo pelkoa et tulis raskaaksi :D

No siis mun empiiristen havaintojeni perusteella näyttää siltä, että on olemassa miehiä, joilla on selvästi jokin juttu raskaana oleviin. Kyse on kuitenkin selvästi seksuaalisesta intressistä, joten sen kaltaisia miehiä mä en ainakaan koskaan tapaile. Mulla on kuitenkin melko laaja sosiaalinen verkosto, joten ihan sen tutun verkoston sisältä tuntuu löytyvän jatkuvasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneita musta - ja tosiaankin musta ihmisenä, eivätkä musta jonakin vähän kinkyna seksiobjektina. Toisaalta taas raskaus luonnollisestikin myös karkoittaa miehiä. En mä siis koe nyt olevani mitenkään suositumpi kuin ennen (tietenkään), mutta yllättävän paljon olen saanut huomiota.

Ohis
Jokainen tekee niinkuin haluaa. Mä itse olin raskausaikana niin keskittynyt järjestämään lapselle mahd. hyvät olot, etten kerennyt deittailemaan vaikka yh olinkin. Jotenkin tuli muutenkin sellainen pesänrakennusolo, että halusi vain keskittyä itseensä ja tulevaan vauvaan ja siihen elämänmuutokseen. Ei vaan kiinnostanut enää, vaikka aiemmin oli kiinnostanutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tarkoitat ihmissuhdekokeiluilla? Jos kepeästi harrastettuja yhdenyön juttuja, niin en itse kyllä voisi sellaista ajatellakaan tekeväni.
Mä tarkoitan siis ensisijaisesti tapailua, sillä siinähän tehdään aina juuri ihmissuhdekokeilu: testataan, josko jutusta voisi kehittyä ihan kunnon suhde, eikä vain satunnaisia viihdyttäviä treffejä.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja brandine:

No siis mun empiiristen havaintojeni perusteella näyttää siltä, että on olemassa miehiä, joilla on selvästi jokin juttu raskaana oleviin. Kyse on kuitenkin selvästi seksuaalisesta intressistä, joten sen kaltaisia miehiä mä en ainakaan koskaan tapaile. Mulla on kuitenkin melko laaja sosiaalinen verkosto, joten ihan sen tutun verkoston sisältä tuntuu löytyvän jatkuvasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneita musta - ja tosiaankin musta ihmisenä, eivätkä musta jonakin vähän kinkyna seksiobjektina. Toisaalta taas raskaus luonnollisestikin myös karkoittaa miehiä. En mä siis koe nyt olevani mitenkään suositumpi kuin ennen (tietenkään), mutta yllättävän paljon olen saanut huomiota.
Mä en halua olla ilkeä enkä vittuilla, mutta jos kaveripiiristä löytyy koko ajan uusia miehiä, jotka on kiinnostuneita nopeaan, seksipitoiseen suhteeseen sun kanssasi, niin voi olla myös että sulla on maine helppona nakkina...

mie
Kirjoitan taas että esim. tuolla mtv3:n tekstiviesti seuranhaku palstalla on silloin tällöin seuran hakuviestejä joissa mies etsii nimenomaan raskaana olevaa naista :) viimeeksi kun tällaisen näin niin etsiskeli 8-9kk raskaana olevaa joku äijä :whistle: oli ihan nuo kuukaudet maininnu. Joku fetissi varmaan, nimittäin tälle kelpas varattu tai vapaa neitokainen kunhan on raskaana.
Ja sitte on niitä jotka etsii maitotisu-naisia :x

Mutta kysymykseen että ihan ok jos se sulle on ok. Itse voisin kuvitella että jos olisin vastaavassa tilanteessa niin en voisi deittailla, ei vaan tuntuis kivalta ja sopivalta ts. ajatus tuntuisi minusta jotenki perverssiltä (ja vain siis itseäni koskien en tuomitse muita ) .

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja brandine:

Mä en halua olla ilkeä enkä vittuilla, mutta jos kaveripiiristä löytyy koko ajan uusia miehiä, jotka on kiinnostuneita nopeaan, seksipitoiseen suhteeseen sun kanssasi, niin voi olla myös että sulla on maine helppona nakkina...
Ei, siis mulla on melkoisen korkea seksuaalimoraali, joten seksijutuissa olen melko konservatiivinen. Multa ei todellakaan siis lohkea helposti - mulla ei ole ollut yhtäkään one night standia ja mulla on sellainen sääntö, etten harrasta seksiä ainakaan ensimmäiseen kahteen viikkoon tapailun aloittamisesta (tämä riippuu kuitenkin pitkälti siitä, kuinka aktiivista tapailu on: mikäli nähdään kerran viikossa, venyy tuo kaksi viikkoa pidemmäksi ajaksi). Mä en oikein jaksa uskoa, että nämä miehet siis helppoa panoa tulevat hakemaan, tosin saatan olla naiivikin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta kysymykseen että ihan ok jos se sulle on ok. Itse voisin kuvitella että jos olisin vastaavassa tilanteessa niin en voisi deittailla, ei vaan tuntuis kivalta ja sopivalta ts. ajatus tuntuisi minusta jotenki perverssiltä (ja vain siis itseäni koskien en tuomitse muita ) .
Itse koen asian pitkälti samoin kuin sinä. Oon kyllä käynyt treffeillä useammankin yksilön kanssa, mutta se tuntuu jatkuvasti väärältä ja perverssiltä, vaikkei välttämättä tällaisiin tuntemuksiin olisikaan tarvetta.

Miltä tuntuu deittailla yksinhuoltajana? Tietääkö kukaan? Tuntuuko se yhtä likaiselta? Tämäkin lienee naiivi kysymys, mutta kuinka paljon lapsi rajoittaa seuraelämää?

Yhteistyössä