:DDDDDD Ei Juma! :DDDDDDDDDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calypso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun käy vaan Tuksua nykyään sääliks kun kaikki haukkuu. Turha julkkishan hän on mutta kaikella arvostelullakin on rajansa. Toivon että ymmärtäis poistua julkisuudesta itsensä vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Titi:
Mun käy vaan Tuksua nykyään sääliks kun kaikki haukkuu. Turha julkkishan hän on mutta kaikella arvostelullakin on rajansa. Toivon että ymmärtäis poistua julkisuudesta itsensä vuoksi.

Peesi. Mitä ihmeen hyötyä tuosta julkisuudesta on edes enää Tuksulle itselleen? Eihän tällaista saa enää muuta kun pahan mielen :/

Puhuu mitä sylki suuhun tuo.... Malaria muka harvinainen.... Kannattais ottaa asioista selvää ennen, ku lähtee reissaa. Noissa maissa malaria ei tod. oo harvinainen!!!

Mun mielestä jos ihminen on niin tyhmä että lähtee Gambiaan ilman malarialääkitystä ja sairastuu, saisi kyllä itse maksaa sairaalakulunsa. On nimittäin aikas kallista tehohoito varsinkin, ja samalla vie paikan joltain tahattomasti sairastuneelta.

Muutenkin on jotenkin tosi groteskia, että tekee bisnestä sairaalakuvilla jne. Ei varmaan muut potilaat oo yhtään häiriintyneet kun kaiken maailman toimittajat juoksee käytävillä.

Evoluutio ja Darwin, ohoi!

no. tukiainen sanoi luulleensa että malaria on harvinainen?

tuskinpa tekään kaikki tiedätte kaikkia mahdollisia sairauksia ja osaatte suojautua? esim. keltakuume, legioonalaistauti, hepatiitit, colibakteerit...ym.

mutta se jäi vähän vaivaamaan että tykkää enemmän aasiasta kuin afrikasta.

siis köyhien alueiden ja elintason takia?

senhän tietää jo perussivistyksessä että afrikassa voi olla köyhiä alueita kylki kyljessä rikkaan hotellin kanssa.

mutta tosiaan, tukiainen on tuksu.

mutta onneksi selvisi, eikä jäänyt mitään esim. fyysisiä muutoksia.

ei tuota malariaa toivo kenellekään

Alkuperäinen kirjoittaja v:
tuskinpa tekään kaikki tiedätte kaikkia mahdollisia sairauksia ja osaatte suojautua? esim. keltakuume, legioonalaistauti, hepatiitit, colibakteerit...ym.

Jos viitsii vilkaista ulkoministeriön matkustustiedotteet ja maakohtaiset rokotussuositukset niin on aika vahvoilla. Jos ei viitsi/osaa, niin olisi parempi pysyä kotona.

Matkatoimistojen luulisi myös osaavan neuvoa.

mun mielestä on tosi törkeää haukkua tukiaista. joskus aikuistenkin ihmisten kannattaisi osata pitää tietyt asiat itsellään.

Hän on käynyt kuolemanporteilla ihan oikeasti ja se ei ole leikin asia!

ja toisekseen, miksi kaikkien julkkisten pitäisi olla langanlaihoja anorektikkoja?

Yhteistyössä