David pregnancy test

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äx3?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äx3?

Vieras
Auttakaa! Mun on tänään kp35/31-38 ja raskaustestiin tuli ihan älyttömän haaleen vaalee viiva.Sellanen minkä just ja just silmillä näkee. Onko jollai muulla antanu david merkkiset liuskat viivanpaikkoja tms?
Oireina löytyy menkkamaista mahajomotusta, tissit on ihan älyttömän arat ja ihmeellisen kihelmöivät vaikka ei niihin koskiskaan, väsymys.
Niin ja normaalisti kun tykkään juoda cocacolaa niin nyt kaupassa oli pakko ostaa sitruunalimpsaa, en tavallisesti pidä siitä mutta esikoisen odotusaikana litkin sitä todella paljon.
Ja joo, tiedän että te ette voi tietää olenko raskaan ja kyllä, teen uuden testin parin päivän päästä. Haluan vaan kuulla muilta kokemuksia noista testeistä.

Eipä ole tullu vastauksia aloitukseeni mutta kerron nyt kuitenkin.. Tänään tuli samanlaisella testillä vähän paremmin nähtävissä oleva viiva mutta haalea edelleen. Miten nopeasti viivan pitäisi vahvistua?

No mä vastaan kun muistan miten jänskä tuo tilanne on :) Testasin pari vuotta sitten toooosi hailun viivan samaisella testillä, kuitenkaan en koskaan aiemmin ollut mitään viivoja sillä saanut niin kävin ostamassa apteekista sellaisia halpoja kasettitestejä ja niillä tulikin vahvempi viiva ja tuossa tuo vauva 1v nyt vieressä käppäilee.
Raskaushormonin määrä tuplaantuu joka toinen päivä jos samalla testillä testaan niin parin päivän välein pitäisi olla vähän tummempi, tosin riippuu ihan testistä miten tummaksi viiva tulee ja kuinka nopeasti. Esim apteekin omassa kestää pitkään ennenkuin testiviiva on kontrollia tummempi.
Onnea sinulle!

No mä vastaan kun muistan miten jänskä tuo tilanne on :) Testasin pari vuotta sitten toooosi hailun viivan samaisella testillä, kuitenkaan en koskaan aiemmin ollut mitään viivoja sillä saanut niin kävin ostamassa apteekista sellaisia halpoja kasettitestejä ja niillä tulikin vahvempi viiva ja tuossa tuo vauva 1v nyt vieressä käppäilee.
Raskaushormonin määrä tuplaantuu joka toinen päivä jos samalla testillä testaan niin parin päivän välein pitäisi olla vähän tummempi, tosin riippuu ihan testistä miten tummaksi viiva tulee ja kuinka nopeasti. Esim apteekin omassa kestää pitkään ennenkuin testiviiva on kontrollia tummempi.
Onnea sinulle!

Kiitos vastauksesta =) Täytyy sitten vaan pakata lapset autoon ja lähteä apteekkiin hakeen toisen merkkistä testiä. Ollaan kolmatta yritetty jo vuoden verran ja usko raskauteen alkaa hiipua. Nyt tämä antoi taas toivoa että jos sittenkin.... Miehelle en oo kertonu vielä mitään kun en halua antaa turhaa toivoa jos tää nyt sitten onkin vaan virheellisten testien/minun silmien harhaa =/

Yhteistyössä