Data ja kumppaninsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyn töissä.
Käyn tällä palstalla n.kerran tai kaksi päivässä ja kerrallaan n. 10-15 minuuttia jos sitäkään.
Ja harrastan, vietän aikaa perheeni kanssa, käyn töissä, karselen televisiota jne jne.

Pitääkö koneella istua? Eikö voi seisten lukea ja kommentoida? Siinä keittiön pöydän vieressä samalla, kun vatkaa kermavaahtoa? Tai ohikulkiessaan, kun on viemässä pyykkiä vaatekaappiin? Ylen kanavia lukuunottamatta tv-ohjlemissa on mainoskatkoja, jolloin voi varsin hyvin käväistä palstalla. Ja jos on tylsä ohjelma, voi nostaa kannettavan sohvalla vatsansa päälle ja katsoa, olisiko palstalla mitään kiinnostavampaa. Monilla työpaikoillakin on mahdollista pitää taukoja. Jotkut käy tupakalla, jotkut palstalla.

Astro taitaa ainakin opiskella ahkerasti. Hän mainosti jossakin ketjussa suorittaneensa yhteensä 600 op.

Mulla maisterinpaperit ja yhteensä n. 400 op. Olin vetäistä astron suoritusmääristä pullat väärään kurkkuun.

[QUOTE="kjh";28311906]Astro taitaa ainakin opiskella ahkerasti. Hän mainosti jossakin ketjussa suorittaneensa yhteensä 600 op.

Mulla maisterinpaperit ja yhteensä n. 400 op. Olin vetäistä astron suoritusmääristä pullat väärään kurkkuun.[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä