Danone 0% juotavat jogurtit, voiko käyttää jos laihduttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Näin puhelimella en saa laitettu energiasisällön, mutta muistaakseni 3g protskua,3 g sokeria, ja 0 rasvaa/100g...Niin voiko tälläistä käyttä aina välillä välipalani? siinä pullossa on 400g jogurttia ja 120 kcal..

Maitotuotteiden oma sokeri ja varsinkin marjojen oma sokeri on paljon parempaa kuin noissa maustetuissa jogurteissa oleva sokeri, koska se niissä oleva sokeri on lisättyä sokeria, joka on huonosta. Kannattaisiko tutkia näitä asioita ihan itse, jos ei tuollaista asiaa tajua?

Mä en käyttäisi jos laihduttaisin, liian paljon sokeria.. Ja aika vähän proteiinia! Mä suosittelisin rahkaa, johon lisäisit marjoja tai pähkinöitä tai mehukeittoa. Itse syön valion pehmeää rahkaa ihan sillaisenaan, en lisää mitään joukkoon! Söisin proteiinipitoista välipalaa ihan sen vuoksi että proteiini on täyttävää ja pitää nälän kauemmin poissa, kuin toi danone. Ja mä suosin muutenkin itsetehtyä, kuin noita kaupan valmisteita, sisältävät kaikenmaailman lisäaineita Ym..

Siis siinä on 0% lisättyä sokeria, eli marjojen,maidon sokereita on se 3. tottakai minäkin suosin itsetehtyä marjarahkaa jne, mutta työmatkoilla/kaupungissa on mahdotonta saada sellaista, tota on helppo juoda ajaessakin. Eli taas kerran ei joka välipalalle joka päivä, vaan joskus kun rahkan syöminen tökki/ on mahdoton

[QUOTE="zxc";30014830]Siis siinä on 0% lisättyä sokeria, eli marjojen,maidon sokereita on se 3. tottakai minäkin suosin itsetehtyä marjarahkaa jne, mutta työmatkoilla/kaupungissa on mahdotonta saada sellaista, tota on helppo juoda ajaessakin. Eli taas kerran ei joka välipalalle joka päivä, vaan joskus kun rahkan syöminen tökki/ on mahdoton[/QUOTE]

Syö sitten mieluummin vaikka pähkinöitä tai manteleita. Niitä ei tarvii kun pieni kourallinen ja jaksaa pitkään.

[QUOTE="zxc";30014868]Pähkinöissähän on rasvaa yli 50%?[/QUOTE]

Eihän niitä pähkinöitä syödä paljon. Parempihan pähkinä on kuin joku danone.
Sitä paitsi myös laihduttaja tarvitsee rasvaa.

[QUOTE="zxc";30014868]Pähkinöissähän on rasvaa yli 50%?[/QUOTE]

Hyvää rasvaa. Sitä joka hellii aivoja.

Kaikki muut pähkinät kelpaa mutta EI maapähkinät. Niissä rasva ei ole yhtä hyvää kuin muissa pähkinöissä.

:laugh:

Sori 3g sokeria per 100g tuotetta ei ole "hirveä määrä sokeria".

Se on alhainen määrä ottaen huomioon että kyseessä on tuote jonka on tarkoituskin maistua hyvältä ja tuote kuuluu jogurtteihin.

Palstamammalle kaikki missä on yli 0% sokereita tai yli 0% eläinrasvaa on aivan saatanasta ja lihottaa noin 1kg viikossa jos tuotetta käyttää 400g kerran viikossa sekä tukkii verisuonet vuodessa. Sen sijaan tuote jossa on 99% rahkaa, proteiinia, marjoja ja kuituja on suora tie laihtumiseen ja terveeseen elämään. Ei tarvitse kuin valittaa rahakpurkki kädessä koneella ja neuvoa "urpåja" läskejä kuinka syövät päin vittua.

Juotavat jugurtit ovat ihan näppäriä välipaloja myös laihduttajalle, vaikka palsta onkin eri mieltä. Tuon 0% jugurtin sijaan ottaisin juotavan proteiinijugurtin, pitää paremmin nälkää. Onkohan just Danonen vai kenen, mutta yhdessä pullossa on 20g prodea (vs. 3g tuossa ap:n mainitsemassa). Kaloreita oli muistaakseni 150, eli samoihin menee.

[QUOTE="Jenis";30015147]Juotavat jugurtit ovat ihan näppäriä välipaloja myös laihduttajalle, vaikka palsta onkin eri mieltä. Tuon 0% jugurtin sijaan ottaisin juotavan proteiinijugurtin, pitää paremmin nälkää. Onkohan just Danonen vai kenen, mutta yhdessä pullossa on 20g prodea (vs. 3g tuossa ap:n mainitsemassa). Kaloreita oli muistaakseni 150, eli samoihin menee.[/QUOTE]

Höpö, höpö, laihduttajan ei kannata syödä mitään mukaruokia.

Miksi syödä jotain josta ei saa mitään ravintoa? (Makeutusaineita ym myrkkyjä kyllä sisältää..)
Laihduttajat usein syö muutenki normaalia vähemmän ruokaa, niin parempihan se ois että se ois sitte entistäki ravitsevampaa.

Yhteistyössä